Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی ناپایدار طی امروز در سطح استان است.

بر این اساس با تداوم گذر این سامانه بارشی سرد، شاهد آسمانی ابری توام با کاهش محسوس هوا و یخبندان، وزش باد خزری، رخداد مه، کولاک برف، بارش خفیف برف و اختلال در عملیات پرواز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به هم استانی‌های محترم توجه به هشدار سطح زرد توصیه می‌شود.

از روز جمعه جوی پایدار در استان حاکم خواهد شد، اما برودت هوا تداوم می‌یابد ولی طی روز یکشنبه با وزش باد جنوبی (گاهی تند) بر دمای هوا به‌ویژه در طول روز به صورت محسوس افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی هوا سامانه بارشی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل

به گزارش همشهری آنلاین احمد محمودزاده گفت: آن چیزی که در آموزش و پرورش مهم است محیط کلاس، معلم و دانش‌آموز است و ما پیگیر این هستیم که معلمان حضور ثمربخشی در کلاس‌های درس داشته باشند.

وی افزود: در بازنگری قانون در رویکردهای حمایتی و نظارت بر مدارس غیردولتی، نگاه ویژه‌ای به معلمان مدارس غیردولتی داشته‌ایم. سال‌ها در حق این معلمان اجحاف شده بود و نوعا معلمان در قالب قانون کار، مانند کارگر بودند در حالی که معلم کارگر نیست و بخشی از حضور معلم در کلاس درس و بخشی در محیط‌های یادگیری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش کردیم ۴۴ ساعت معلمان کاهش یابد و در مجموع به ۳۰ ساعت رسیدیم و این موضوع ابلاغ شده است. بنابراین از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود.

کد خبر 848925 برچسب‌ها خبر مهم معلمان

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ مواج شدن دریا
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل