Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پیشین فدراسیون فوتبال می‌گوید باید کسی به ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شود که دارای مقبولیت بین مردم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد دادکان در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون ورزش کارگری درباره حمایت خود از علی کریمی گفت: علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال چه انتخاب شود یا نشود، در قلب مردم جا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به اعتقاد من هر کسی برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شود، باید مقبولیت اجتماعی داشته باشد چون این پست مقبولیت نمی‌آورد.

دادکان در پایان پیرامون فساد در فوتبال، تصریح کرد: پیامبر (ص) می‌فرمایند که خداوند محیط و جامعه‌ای را به تباهی و فساد نمی‌برد مگر این که خود مسوولین بخواهند، مسوولین ما خود می‌خواستند که فوتبال به این جا کشیده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی کریمی محمد دادکان فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • «افعی تهران» خط قرمزهای اتاق درمان را رد می‌کند/ ارتباط بین روان‌درمانگر و مراجع، ضد روان درمانی است
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست