Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی چهارشنبه شب در مراسم جشن این پویش که با رعایت نکات بهداشتی در سالن بزرگ شهر مهریز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد افزود: با کمک محمدعلی طالبی، ۲۰ سری جهیزیه تهیه و به همراه سایر وسایلی که خریداری شد بین زوج‌های نیازمند منطقه توزیع می‌شود.

وی با قدردانی از حمایت و همراهی استاندار و سایر خیران و مردم نیکوکار منطقه ادامه داد: پویش جهیزیه رضوی با همراهی مردم و مسوولان نقش مهمی در تامین وسایل اولیه زندگی زوج‌های جوان دارد و موجب رفع بسیاری از مشکلات و فرهنگ‌سازی این امر مهم در جامعه می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد چهارم اسفندماه امسال با اشاره به اینکه خیران در کنار طرح‌های دولت در تامین جهیزیه و گسترش ازدواج آسان میان جوانان با مسوولان امر همکاری کنند افزود: همکاری خیران و تلاش گروه‌های مردمی و تشکل‌ها نقش مهمی در بسترسازی ازدواج آسان دارد.

احمد ترحمی در بازدید از محل برگزاری این پویش با بیان اینکه در این خصوص در استان طی سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی از سوی خیران با همکاری مسوولان در گسترش این امر انجام شد، ادامه داد: حضور جدی مردم در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سبب اقدام‌های موثر در جامعه شد.

این مسوول با قدردانی از برگزاری پویش جهیزیه رضوی در مهریز با همکاری تشکل‌ها و خیران و پیگیری آن از سوی  مجموعه دولتی و فرمانداری یادآور شد: دولت برای تحقق برنامه‌های اجتماعی از هیچ کوششی با جلب مشارکت خیران دریغ ندارد.

ترحمی از پیگیری جمع‌آوری جهیزیه برای کمک به زوج‌های جوان نیازمند مهریز به عنوان یک ضرورت و موضوع مهم به خصوص برای جوانان یاد کرد و گفت: باید اینگونه مشارکت‌های مردمی با همت و همراهی همگان روز به روز در یزد تقویت شود.

همچنین فرماندار مهریز در ۱۶ بهمن‌ماه امسال گفته بود: جامعه عاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در گرو توجه به امر ازدواج است و برای تحقق آن باید با همکاری خیران و تشکل‌های شهرستان تسهیل گری و تقویت شود.

رضا زارع‌زاده مهریزی در آیین آغاز پویش تهیه ۱۱۰ سری جهیزیه رضوی افزود: این تعداد جهیزیه برای هر زوج شامل کالای ضروری زندگی با هدف تکریم خانواده‌های محروم از ولادت حضرت زهرا (س) تا ولادت حضرت علی (ع) تهیه و اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: برای خرید هر سری جهیزیه بیش از ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شد و کمک به تمامی بخش‌ها و خیران نیکوکار برای ازدواج آسان  که جزو ضرورت های جامعه اسلامی است موجب کاهش آسیب‌های بزرگ اجتماعی مانند طلاق، بیکاری و  اعتیاد می شود.

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مردم و خیران پویش ۱۱۰ سری  جهیزیه رضوی در مهریز آغاز شد. 

برچسب‌ها مهریز جهیزیه عروسی یزد محمدعلی طالبی مشارکت های مردمی ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز جهیزیه عروسی یزد مهریز جهیزیه عروسی یزد محمدعلی طالبی مشارکت های مردمی ازدواج ساده اخبار کنکور جهیزیه رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شعب این بانک در سال 1402 به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر 140 هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع 306 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده ، بالغ بر 148 هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به 110 هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود 14 هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و 34 هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتا حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد