Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تکواندو یک هنر رزمی کره‌ای و یکی از رشته‌های ورزشی المپیک است و به عنوان ورزش ملی کره جنوبی محسوب می‌شود.

به جز مسابقات المپیک هرساله مسابقات مختلفی در سطح کشور و ... نیز برگزار می‌شود و تکواندو کاران برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا قهرمان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان یک پستچی توانست پس از مسابقات مختلف با دیگر ورزشکاران برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی کشور را در مسابقات تکواندو کسب کند. در همین راستا به گفت‌وگو با این پستچی نشستیم تا درباره جزیئات قهرمانی خود توضیحاتی دهد.

بیشتر بخوانید

اقدامات شبکه پستی کشور در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب/ اولین نمایشگاه مجازی کتاب با همکاری شرکت ملی پست در حال برگزاری است

علیرضا جلابی پستچی شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من متولد سال ۱۳۵۷ و کارمند ۲۰ ساله پست استان تهران، فوق لیسانس تربیت بدنی و دارای دان ۶ رشته ورزشی تکواندو هستم.

این پستچی قهرمان کشور رشته تکواندو  افزود: از سال ۷۱ ورزش تکواندو را شروع کرده‌ام، ۱۵ طلای قهرمانی کشور دارم و امسال دومین سال متوالی است که عنوان قهرمانی کشور را در رشته تکواندو کسب می‌کنم.

گفتنی است؛ باتوجه به اینکه بسیاری از کارکنان سازمان‌های مختلف اهل ورزش و کسب عناوین مختلف قهرمانی در رشته‌های گوناگون هستند، انتظار می‌رود سازمان‌ها کمک‌های لازم را در جهت پیشرفت این افراد انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست وزارت ارتباطات تکواندوکاران قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور