Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران درباره تجمع و برخی تخلف ها در نمایشگاه گردشگری گفت: در این باره اعلام شده که روسای دانشگاه های علوم پزشکی بررسی لازم را انجام دهند، قطعا با متخلفین برخورد خواهد شد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: قطعا از هرگونه تجمع در استان تهران جلوگیری خواهد شد و باید رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت قطع زنجیره کرونا در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مورد تجمع و برخی تخلفات در رعایت پروتکل بهداشتی در نمایشگاه گردشگری اعلام شده که روسای دانشگاه های علوم پزشکی بررسی لازم را انجام دهند.

استاندار تهران تاکید کرد: قطعا با متخلفین این نمایشگاه برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیشتر نیز استاندار تهران تاکید کرد بود در استان تهران نباید تجمعی شکل بگیرد و هیچ یک از اصناف و اتحادیه ها حق برگزاری انتخابات سراسری ندارند در همین راستا برای امسال نمایشگاه بهاره برگزار نخواهد شد و شهروندان نیز در ایام پایانی سال ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نباید برای خرید موجب شکل گیری تجمع بشوند.

چهاردهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران از روز سه شنبه پنجم اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران نمایشگاه گردشگری کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد