Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@19:03:58 GMT

تعطیل کردن ۵ جشن ازدواج توسط ستاد کرونا در لارستان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۲۸۲

تعطیل کردن ۵ جشن ازدواج توسط ستاد کرونا در لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، وحید یگانه با بیان اینکه سلامت جامعه باید در اولویت باشد اظهار داشت: همه باید دقت کنند که نباید سلامت جامعه را قربانی یک مراسم کنیم، بنابراین برگزاری مراسم ازدواج یا برنامه‌های عمومی در این شرایط خطایی بزرگ است

وی با بیان اینکه در شامگاه ششم اسفند، ۵ مراسم جشن عروسی توسط گشت ستاد کرونا لارستان تعطیل شده است، بیان کرد: گشت ستاد کرونا لارستان ۲ مراسم در شهر لار که یکی از آن‌ها در شهر جدید و دیگری در شهر قدیم بوده به رغم مخالفت‌های برگزارکنندگان و مقاومت برخی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: سه مراسم عروسی نیز در شهر خور در این شب توسط گشت ستاد کرونا تعطیل شده است که در نهایت اسامی برگزارکنندگان و متخلفان این ۵ مراسم به مراجع قضایی داده می‌شود تا مطابق قانون با آنان برخورد شود.

وی با بیان اینکه گشت ستاد کرونا متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشکده، اداره صمت، اماکن، شهرداری و گشت بازرسی پلیس ۱۱۰ بوده، بیان کرد: بنا بود یک مراسم عروسی در شهر دهکویه هم برگزار شود که پیش از برگزاری به برگزارکنندگان تذکر داده و مراسم لغو شد.

به گزارش فارس؛ طی روزهای اخیر آمار مبتلایان در شهرستانهای جنوب فارس روبه فزونی گذاشته و منجر به آن شده تا رنگ بندی شهرستانهایی مثل لارستان، خنج و اوز از وضعیت زرد به رنگ نارنجی تغییر یابد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن ازدواج تعطیلی گشت ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند تا هنر بیاموزند
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا