Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@10:17:19 GMT

کرونا، آیین معنوی اعتکاف را مجازی کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۳۶۳

کرونا، آیین معنوی اعتکاف را مجازی کرد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به دلیل شیوع کرونا و جهت پیشگیری از این ویروس، امسال هم مانند سال گذشته مراسم اعتکاف مجازی برگزار می شود.

«حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف، اداره کل تبلیغات اسلامی برنامه هایی را به صورت مجازی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: این برنامه ها شامل روایت اعتکاف که ارسال خاطرات از اعتکاف های سال های قبل به صورت صوت یا مکتوب از طریق فضای مجازی ایتا و سروش به شماره 09153847565 همراه با جوایز ارزنده و سخن محبوب شامل تلاوت روزانه قرآن کریم در منازل ( یک ختم کامل قرآن در سه یا تلاوت به هر میزان که مقدور باشد) خواهد بود.

 

حجت الاسلام ایزانلو خاطرنشان کرد: همچنین جشن همای رحمت، برگزاری جشن میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) در منازل و گرامیداشت مقام پدر در منازل از دیگر برنامه های ویژه اعتکاف به صورت مجازی است.

 

وی با اشاره به اجرای اعمال ام داوود در منازل عنوان کرد: همچنین کانالی تحت عنوان «خلوت یار» ویژه معتکفین راه اندازی شده تا همه از این برنامه ها استفاده کنند.

 

وی با اشاره به شروع مراسم ویژه اعتکاف از روز پنج شنبه به مدت سه روز تصریح کرد: در این چند روز دعای ندبه، آل یاسین، کمیل و ام داوود قرائت می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال های قبل از شیوع کرونا استقبال خوبی از مراسم حضوری اعتکاف صورت می گرفت به طوری که تا 20 هزار نفر هم برای حضور و شرکت در این مراسم معنوی در این استان ثبت نام کننده داشتیم.

 

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف خراسان شمالی فضای مجازی اداره کل تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد