Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@08:52:38 GMT

وضعیت شکننده کرونا در استان البرز

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۶۳۵

وضعیت شکننده کرونا در استان البرز

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به ازدحام پایان سال مردم در بازارها و خیابان های استان گفت: وضعیت کرونا در این استان پرجمعیت شکننده است.

به گزارش جماران، دکتر علیرضا سلیمانی روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت:  تعداد شهرستان های زرد البرز از ۲ شهرستان به پنج شهرستان در چند روز اخیر افزایش و تنها ۲ شهرستان آبی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: برهمین اساس برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا میزان محدودیت ها افزایش یافته که پرهیز از  تجمع فرهنگی، ‌اجتماعی و ‌برگزاری نماز جماعت تا اطلاع بعدی از جمله این محدودیت ها است.

سلیمانی  با اشاره به اینکه ازدحام و حضور مردم در بیرون از منازل بسیار زیاد است،‌ خاطرنشان کرد: نتیجه این حضور در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با بیان اینکه اکنون میزان رعایت پروتکل ها مانند استفاده از ماسک و امثال آن توسط مردم استان بین ۷۰ تا ۸۰ درصد است، گفت : در این شرایط میزان رعایت پروتکل ها باید به ۹۵ درصد افزایش یابد.

وی افزود: برای کنترل بیماری  کووید ۱۹ و عدم سرایت آن به سایر افراد می بایست  بیش از ۹۵ درصد مردم از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی و شستن دست ها را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان البرز اظهار داشت: با مصوبه این  ستاد  ورود به پارک ها و زیارت قبور در بهشت سکینه (س)  ممنوع شده است .

وی با تاکید بر اینکه اکنون ویروس کرونا و جهش یافته انگلیسی در سطح استان در حال چرخش است ،‌گفت: رعایت بیش از پیش مردم موجب می شودتا آمار شیوع در استان از آنچه که اکنون هست بالاتر  نرود.

سلیمانی با بیان اینکه پس از شناسایی سه مورد کرونای انگلیسی تا کنون موارد جدیدی شناسایی نشده است،‌گفت: نمونه هایی برای انجام تست به آزمایشگاه منتقل شده که هنوز نتیجه آن مشخص نشده است .

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان البرز گفت: وضعیت استان  به لحاظ شیوع ویروس بسیار شکننده است و در صورتی که مردم رعایت پروتکل ها را کمرنگ کنند هر لحظه با افزایش شیوع ویروس در استان مواجه خواهیم بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 آمار کرونا وضعیت کرونا کرونا البرز کرونا کرج جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»

به نقل از خبرگزاری تاس، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»

وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»

۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشورها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استانداردهای دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟