Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:24:27 GMT

نبرد سخت رایکا در مرداب انزلی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۶۵۷

نبرد سخت رایکا در مرداب انزلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل در اولین دیدار خود از سری مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۰۰ امروز پنجشنبه ۷ اسفند در ورزشگاه تختی انزلی میهمان تیم ملوان خواهند بود.

تیم رایکا بابل که در هفته‌های ابتدایی لیگ یک امسال در کیاکلا با نتیجه یک بر صفر از تیم ملوان شکست خورده بود این بار باید در جام حذفی به مصاف تیم ملوان در انزلی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان دست نشان هرچند با وجود مصدومان زیادی که دارند کار بسیار دشواری را در مقابل تیم ملوان خواهند داشت، اما ببر‌های مازندرانی همیشه نشان دادند که با اتحاد و همدلی و تلاش کادر فنی در سخت‌ترین شرایط نیز بهترین نتایج را کسب خواهند کرد.

تیم ملوان نیز که در ابتدای فصل با جذب بازیکنان با کیفیت و گران قیمت عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده بود، بعد از کسب چند نتیجه ضعیف امیدهایشان کمرنگ شد.

ملوانی‌ها که طی هفت بازی اخیر رنگ پیروزی را ندیده اند در شرایط بحرانی به سر می‌برند و مازیار زارع سرمربی این تیم نیز پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم استعفا داد که البته مورد قبول واقع نشد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل جام حذفی فوتبال ملوان بندر انزلی تیم ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم

دیدار دو تیم هوادار و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال هوادار و ملوان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیروس قایقران مقابل هم صف‌آرایی کردند.

بابک مرادی در دقیقه ۵ به‌سود هوادار گلزنی کرد؛ در مقابل محمد عمری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۶ گل تساوی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی هوادار و ملوان کد خبر 751249

دیگر خبرها

  • ماهی‌های دودخانه - بندر انزلی (عکس)
  • منابع بودجه‌ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست
  • نورمحمدی: در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم
  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • (تصاویر) ماهی‌های دودخانه در بندر انزلی
  • اجاره تلویزیون ‌های شهری و نمایشگاهی در ابعاد مختلف توسط تشریفات رایکا!
  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • عملیات نجات ملوان با گل یک پرسپولیسی
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!