Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:38:52 GMT

تردد در محور خلخال ـ اسالم فقط با زنجیرچرخ میسر است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۹۰۴

تردد در محور خلخال ـ اسالم فقط با زنجیرچرخ میسر است

گروه استان‌ها ــ رئیس اداره راهداری خلخال گفت: با تلاش بی‌وقفه راهداران شهرستان‌های خلخال و تالش، محور خلخال به اسالم بازگشایی شد و تردد در این مسیر فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل  به نقل از روابط عمومی راهداری استاناردبیل، معروف خسروی اظهار داشت: بارش سنگین برف در محورهای جنوبی استان اردبیل ادامه دارد و محور خلخال به اسالم با تلاش راهداران دو شهرستان بازگشایی شده و هم اکنون تردد در آن جریان دارد اما طی بازدیدی که از راهدارخانه لرزه در حوزه گیلان داشتیم، ارتفاع برف در این حوزه بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پرهیز از سفرهای غیرضروری تأکید کرد و افزود: تردد در محور خلخال- اردبیل و خلخال- کوثر و در جاده فیروز آباد به علت یخبندان، نیازمند احتیاط بیشتر و رعایت سرعت مطمئنه است و در محور خلخال - شاهرود و خلخال- اسالم استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

مسیر ایلام به خوزستان مسدود شدبرف مسیر ارتباطی 481 روستای استان اردبیل را مسدود کردتشدید محدودیت‌های کرونایی در دزفول / مبادی ورودی و خروجی مسدود شد

رئیس اداره راهداری خلخال بیان کرد: شامگاه گذشته همچنین بیش از 10 خودرو در محور خلخال- اسالم به علت نداشتن زنجیر چرخ در محور متوقف شده بودند که راهداران و امدادگران به کمک آنان شتافتند.

وی از ادامه بارش و تلاش راهداران در کلیه محورهای شهرستان خلخال خبر داد و گفت: در حال حاضر در شهرستان خلخال، راه مسدود روستایی نداریم.

انتهای پیام/144/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد