Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:44:23 GMT

کورتوا: انتظار چنین شب آرامی را برای خودم نداشتم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۹۲۴

کورتوا: انتظار چنین شب آرامی را برای خودم نداشتم

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، معتقد است اخراج دقایق ابتدایی بازیکن آتالانتا تا حدودی کار را برای آنها آسان کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برگامو و از سری مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آتالانتا بود و نهایتاً موفق شد با گل دقایق پایانی فرلاند مندی حریف خود را شکست دهد تا بخشی از راه صعود را طی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اخراج دقیقه 17 رمو فرولر، بازیکن آتالانتا نیز در رقم خوردن این نتیجه بی تأثیر نبود.

 

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، که شب گذشته یک کلین شیت دیگر را به ثبت رساند، درباره این پیروزی گفت: " فکر نمی‌کردم که تا این حد شب آرامی را در برابر آتالانتا داشته باشم اما معتقدم که به لحاظ دفاعی خیلی خوب عمل کردیم. اخراج بازیکن آتالانتا باعث شد که آنها نتوانند حملات زیادی انجام دهند و این به ما کمک کرد اما در کل رقابت سختی برای مان بود.

 

 

 

 

آتلانتا با 10 بازیکن دفاع می کرد و همین موضوع کار را برای ما به منظور یافتن فضاها دشوار می کرد. اما نهایتاً ضربه عالی مندی باعث شد که ما با پیروزی به مادرید بازگردیم. ما در این مسابقه مالکیت توپ زیادی در اختیار داشتیم اما نتوانستیم خیلی موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کنیم. البته با این پیروزی هم نمی توانیم فکر کنیم که کار تمام شده و باید تمام تمرکز خود را در بازی برگشت به کار بگیریم."

 

مصدومیت ها: " آسیب دیدگی ها خیلی ما را اذیت کرده است اما همه ما تمام سعی خود را به کار می گیریم تا نهایتاً بازیکنان مصدوم هم باز گردند و در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ما کمک کنند. در عین حال ما در چهار مسابقه قبلی کلین شیت کرده ایم که این امر بسیار مهمی محسوب می‌شود و باید همینگونه ادامه دهیم."

تیبو کورتوا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیبو کورتوا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در دیداری مهم روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۰۰ مهمان ناتینگهام فارست است. سیتیزن‌ها با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم قرار دارد و ناتینگهام فارست با فاصله یک امتیازی نسبت به منطقه سقوط، برای بقا می‌جنگد. گواردیولا در نشست خبری امروزش به فشردگی بازی‌های تیمش اشاره و در مورد کورس قهرمانی لیگ برتر صحبت کرد.

کورس قهرمانی؟
خیلی هیجان‌انگیز است، دوباره جنگیدن برای قهرمانی لیگ برتر، رویایی است که به حقیقت پیوست. راستش نمی‌توانستم انتظارش را داشته باشم. می‌دانم که همیشه آرزو می‌کنی آنجا باشی، اما اتفاقاتی که در گذشته افتاد و نتایج ضعیف باعث شد شک کنم. من در این فصل فکر می‌کردم شاید نتوانیم این کار را انجام دهیم.

فشردگی بازی‌ها؟
چلسی سند واقعی ما بود که در شرایط سخت هم بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم. ما آماده رقابت نبودیم، اما این کار را انجام دادیم. خوب بازی کردیم؟ نه. در بازی ثبات داشتیم؟ نه. اما ما راهی برای پیروزی پیدا کردیم و به فینال رسیدیم.

یعنی می‌گویید بردن برای شما مهم‌تر از خوب بازی کردن است؟
هیچوقت این را نگفتم. مقایسه اشتباهی است و نباید به آن فکر کرد. وقتی شما ۶۰-۶۵ بازی در فصل انجام می‌دهید، مردم می‌گویند «شما مثل بازی‌های قبلی بازی نمی‌کنید!» غیرممکن است که همیشه در بالاترین سطح بازی کنید، معمولاً در پایان فصل این اتفاق برای ما می‌افتد که تا حدودی عادی است.

فودن بهترین بازیکن فصل است؟
او یکی از آنهاست اما من این احساس را دارم که چیزی که او می‌خواهد قهرمانی لیگ برتر است، اما نمی‌دانم. انتخاب بهترین بازیکن فصل کار من نیست، اما او یکی از آنهاست، قطعا.

بازی مقابل ناتینگهام فارست؟
جو در آنجا غیرقابل باور است. آنها برای بقا می‌جنگند و این بازی را سخت‌تر می‌کند. اما چیزی که بیشتر نگرانش هستم هادسون اودوی، مهاجمان و سلاح‌های آنهاست. فارست بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم