Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@05:53:59 GMT

روحانی فرارسیدن روز ملی کویت را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۰۳۲

روحانی فرارسیدن روز ملی کویت را تبریک گفت

رئیس‌جمهور در پیامی فرارسیدن روز ملی کشور دوست و برادر کویت را به شیخ «نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر دولت کویت تبریک گفت.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی کشور دوست و برادر کویت ابراز امیدواری کرد که در سایه وحدت و همدلی و با بهره‌گیری از مشترکات عمیق دینی، فرهنگی و تاریخی، همکاری‌های برادرانه میان دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام او به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح

امیر دولت کویت

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

فرارسیدن روز ملی کشور دوست و برادر کویت را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدوارم در سایه وحدت و همدلی و با بهره‌گیری از مشترکات عمیق دینی، فرهنگی و تاریخی، شاهد گسترش روزافزون همکاری‌های برادرانه میان دو کشور باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی مردم کویت را مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: فرارسیدن روز ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون اسکواش، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سربگذارد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت. مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 6088533 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی