Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:59:44 GMT

اشتغالزایی برای یک هزار و 700 نفر در زنجان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۱۹۸

اشتغالزایی برای یک هزار و 700 نفر در زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس هدفگذاری صورت گرفته در خصوص احیا و فعال‌سازی متوسط 20 درصد معادن غیر فعال استان، 43 معدن تا پایان سال هدفگذاری شده است که با توجه به هدف کمی 9 ماهه، شاهد تحقق 100 درصدی هدفگذاری در این مدت بوده‌ایم.

وی با اشاره به پروانه بهره‌برداری معادن در این مدت عنوان کرد: در 9 ماه گذشته از سال جاری 13 پروانه بهره‌برداری صادر شده است که بر اساس هدفگذاری صورت گرفته شاهد تحقق 93 درصد این میزان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: اشتغالزایی ایجاد شده بر اساس پروانه بهره‌برداری صادره در این مدت در بخش معدن 71 نفر است و  بر اساس هدفگذاری صورت گرفته پیش‌بینی شده تا پایان سال‌جاری برای 108 نفر اشتغالزایی در بخش معدن استان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از اشتغال و فعال‌سازی واحدهای صنعتی یکی از سیاست‌های مهمی است که امسال توسط دولت دنبال شده است، تصریح کرد: در همین راستا طی هفته‌های گذشته با افتتاح پنج طرح که با سرمایه‌گذاری بیش از ۷ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شدند، برای یک هزار و 700 نفر در شهرستان‌های ابهر، صایین قلعه، سلطانیه و زنجان، اشتغالزایی مستقیم ایجاد شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان معدن غیر فعال اشتغالزایی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان صیانت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان بهره برداری بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد