Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:23:38 GMT

محرومیت‌زدایی منجر به اشتغال‌زایی شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۲۶۱

محرومیت‌زدایی منجر به اشتغال‌زایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران به منظور بازدید از مناطق محروم و انجام تدابیر لازم جهت برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های سال پیش رو در موضوعات فرهنگی، تربیتی، سلامت و اشتغال در شهرستان خفر حضور یافت.

مصطفی ربیعی به فعالیتهای قرارگاه در این منطقه اشاره کرد و گفت: سپاه همیشه در کنار مردم ایران به ویژه مناطق محروم بوده و این مایه مباهات است که ما بتوانیم  اقدامات تحولی بسیار خوبی در شهرستان خفر انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی به پروژه‌های در حال انجامی چون سد، قنات، مدرسه امیرسالار و سیف آباد اشاره کرد و گفت: حل مشکلات نقاط محروم باید به صورت مهندسی و دقیق صورت گیرد.

ربیعی فعالیتهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی در خفر را مثبت و پویا عنوان کرد و ادامه داد: باید محرومیت‌زدایی در این منطقه باید به اشتغال‌زایی برای محرومین ختم شود.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، ظرفیت های شهرستان خفر را مناسب ارزیابی کرد و گفت: غنی‌ترین و مهم‌ترین ظرفیت در هر منطقه، نیروی انسانی آنجا است که باید فعال شود.

وی با تاکید بر تقویت و فعال کردن نیروی انسانی مناطق هدف ادامه داد: همبستگی، اتحاد مردم و مسئولین نیز کارها را با پیشرفت بیشتری جلو می برد.

شایان ذکر است مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از ظرفیتهای خفر جهت برپایی اشتغال متناسب با بوم منطقه بازدید کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مناطق محروم سردار ربیعی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اشتغالزایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.   متن پیام به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا   عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.   ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.   محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند