Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون کیفیت محیط زیست تگزاس از ادامه مشکلات برای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در ۲۰۰ منطقه این ایالت خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، کمیسیون کیفیت محیط زیست تگزاس اعلام کرد: بیش از 1.3 میلیون نفر از ساکنان تگزاس در بیش از 200 منطقه همچنان برای تامین آب سالم و بهداشتی با چالش و مشکل روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، تا روز سه شنبه 3.4 میلیون نفر از ساکنان تگزاس با مشکل تامین آب سالم و بهداشتی روبرو بودند و این رقم در روز دوشنبه به 8 میلیون و یکشنبه 9 میلیون نفر رسیده بود.

بیش از 3.4 میلیون تگزاسی برای تامین آب سالم مشکل دارندیک سوم تگزاسی‌ها هنوز به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند

 

سخنگوی کمیسیون کیفیت محیط زیست تگزاس گفت: تا روز چهارشنبه بیش از 1333134 نفر از اهالی تگزاس برای دسترسی به آب سالم و بهداشتی با مشکل و چالش روبرو بوده‌اند.

هنوز بسیاری از ساکنان تگزاس مجبور هستند پیش از استفاده از آب، آن را بجوشانند.

کاهش شدید دمای هوا و یخبندان گسترده موجب قطع برق بیش از 4 میلیون نفر در تگزاس شد و ده ها نفر نیز جان خود را از دست دادند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز با اعلام وضعیت بحرانی و فاجعه در تگزاس موافقت کرده تا منابع مالی فدرال برای کمک به این ایالت آزاد شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالم و بهداشتی برای تامین آب میلیون نفر آب سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا