Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، چند هفته‌ای است که بحث خرید «سردار آزمون» از سوی سویا در رسانه‌های روسی و اسپانیایی مطرح است. دمیتری سلیوک، مدیربرنامه مشهور روسی در خصوص انتقال آزمون به سویا صحبت کرد.

به نقل از سایت sovsport سلیوک گفت: آزمون یک مهاجم خوب است و شکی ندارم که تحت نظر تیم‌های اروپایی قرار دارد. در مورد سویا البته من مطمئن نیستم که این اخبار واقعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ماه به پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی باقی مانده و یک تیم اروپایی در این زمان نمی‌گوید که من فلان بازیکن را می‌خواهم بخرم. البته به نظرم آزمون در لالیگا راحت تر می‌تواند بازی کند تا ایتالیا یا انگلیس.

وی ادامه داد: سویا نمی‌تواند بدون اجازه زنیت با سردار ارتباط برقرار کند و اگر زنیت این مسئله را به یوفا ببرد، سویا حتما با جریمه بزرگی روبه‌رو خواهد شد. به همین دلیل اعلام خبر خرید آزمون را درست و منطقی نمی‌دانم و معتقدم که سویا قوانین را نخواهد شکست.

سلویک گفت: سویا برای آزمون باید 20 میلیون یورو یا شاید بیشتر پول بدهد ولی چون در شرایط کرونایی قرار داریم این پول بیشتر به نظر نخواهد شد. تیم‌ها اکنون با مشکلات بزرگ اقتصادی به دلیل عدم حضور تماشاگران روبه‌رو هستند.

مدیر برنامه روسی در خصوص اینکه در نبود آزمون چه ضربه‌ای به زنیت وارد می‌شود گفت: رفتن احتمالی آزمون مشکلی ندارد و زنیت باید با رفتن دزوبا یا هر دوی آنها کنار آید. به نظرم با فروش این 2 نفر زنیت پول خوبی بدست می‌آورد و می‌تواند بازیکنان خوبی خریداری کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زنیت سردار آزمون سویا لیگ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و ساسولو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و ساسولو شامگاه _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

تک گل این دیدار را آرماند لائورینت در دقیقه ۲۰ به سود تیم ساسولو به ثمر رساند.

خلاصه بازی اینتر و ساسولو کد خبر 750577

دیگر خبرها

  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۰ - بایرلورکوزن ۲؛ ژابی پایتخت ایتالیا را فتح کرد