Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: در آستانه سال جدید، زیارت اهل قبور در آرامستان‌های ابهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

محمدرضا ذوالقدری‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حضور مردم در آرامستان‌های این شهر با توجه به روزهای پایانی سال، اظهار کرد: از شهروندان ابهری درخواست می‌شود از مراجعه به آرامستان‌های این شهر خودداری کنند، زیرا همچنان زیارت اهل قبور تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و برگزاری هرگونه مراسم، از جمله سوم، شب هفت، چهلم، سالگرد و دیگر تجمعات در این مکان‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با برچیده شدن این ویروس منحوس، دوباره شاهد حضور شهروندان در آرامستان‌های این شهر باشیم، ادامه داد: در حال حاضر برای رهایی از شر این ویروس، بیش از هر زمانی نیازمند همکاری مردم هستیم.

شهردار ابهر متذکر شد: در شرایط فعلی، امکان زیارت اهل قبور برای مراجعه‌کنندگان به آرامستان‌های شهر حتی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

این مسئول با بیان این‌که یکی از بخش‌هایی که در حوزه مبارزه با کرونا به خوبی وارد عمل شده و به ایفای نقش پرداخته، کارکنان آرامستان‌ها هستند، عنوان کرد: سازمان آرامستان‌ها به دلیل نوع فعالیت کاری خود، یکی از سازمان‌هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان بسیار سخت است و علی‌رغم این موضوع، کارکنان آن در این ایام با از خودگذشتگی، ایثار و تلاش خالصانه‌ای که داشتند، در عرصه خدمت‌رسانی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

شهردار ابهر با تاکید بر اینکه در روزهای کرونایی، کارکنان آرامستان‌ها جزو کسانی هستند که با ایثار و فداکاری مشغول کارند، خاطرنشان کرد: کارکنان آرامستان‌ها، مجاهدان خاموش مبارزه با کرونا هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان آرامستان همه باهم علیه کرونا آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم

سید عبدالصمد موسوی در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های روز معلم پرداخت و از برگزاری جشن تکریم از مقام معلم در روز معلم خبر داد و گفت: این برنامه در تالار معلم شیراز و با حضور ۶۰۰ نفر از معلمان، مربیان و مدیران مدارس به همراه خانواده‌های آنها برگزار خواهد شد.

او افزود: از خانواده همکاران فرهنگی دعوت کرده‌ایم تا در روز معلم با حضور در بهشت فرهنگی شهدا، بر سر آرامگاه چهارده معلم شهید ناحیه ۳ شیراز حاضر شوند.

موسوی همچنین از برگزاری محفل تجلیل از مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی، تکریم از همکاران فرهنگی هر مدرسه توسط مدیران، حضور همکاران اداری در قالب دوازده تیم در مدارس و اهدای لوح تقدیر و اهدای گل به همکاران فرهنگی، برگزاری جشن منتخبین سرود مدارس در قالب ۲۰ گروه سرود از ۲۰ مدرسه، برگزاری جشن تجلیل از ۱۳ معلم مولف که از آثارشان رونمایی خواهد شد، در روز معلم خبر داد.

حضور در نماز جمعه در روز ۱۴ اردیبهشت و برپایی میز خدمت و دیدار نزدیک با مردم، برگزاری مسابقات ورزشی برای فرهنگیان یادواره استاد شهید مرتضی مطهری، تجلیل از کارشناسان اداره، نورافشانی آسمان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ در شب دوازدهم و توزیع و نشر آثار شهید مطهری در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز به‌عنوان ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز معلم به آنها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود