Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:13:05 GMT

کسر خدمت سربازان وظیفه متاهل

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۹۸۶

کسر خدمت سربازان وظیفه متاهل

ایسنا/زنجان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان به کسورات قانونی خدمت دوران سربازی اشاره کرد و گفت: کماکان به ازای هر فرزند، ۳ ماه کسر خدمت به کارکنان وظیفه متاهل تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فتح‌الله ندرلو اظهار کرد: به استناد مصوبه فرماندهی معظم کل قوا، همه کارکنان وظیفه متاهلی که از اول آذرماه امسال به بعد در هر منطقه‌ای که خدمت کنند، از دو ماه کسر خدمت بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به ازای هر فرزند، ۳ ماه کسر خدمت به کارکنان وظیفه متاهل تعلق می‌گیرد و کماکان این کسر خدمت بدون هیچ‌گونه محدودیتی از نظر تعداد فرزند قابل استفاده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان یادآور شد: کسر خدمت سربازی شامل کارکنان وظیفه حین خدمت بوده که به ازای هر ماه، ۱۲ روز کسر خدمت تعلق می‌گیرد.

ندرلو تاکید کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه امسال دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و ... را به همراه خود داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به ریشه‌کن نشدن بیماری کرونا در کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت، اعزام مشمولان به مراکز آموزش با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان مشمولان سربازی کارکنان وظیفه کسر خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت