Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازندگان برنامه اینترنتی تی وی تاک در پستی اینستاگرامی اعلام کردند که با وجود رایزنی های بسیار زیاد برنامه علی کریمی پخش نخواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تی وی تاک از پخش نشدن برنامه اعلام برنامه‌های علی کریمی نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال خبر داد.

تی وی تاک در اینستاگرام خود، پست زیر را منتشر کرد:

همراهان گرامی تی وی تاک
‎سلام!
‎متاسفانه تلاش‌ها، رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد گروه برنامه ساز، برای کسب مجوز پخش برنامه گفت‌وگو با «علی کریمی» کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال، به نتیجه نرسید و این برنامه، پخش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‎پوزش صمیمانه ما را بپذیرید.
‎گروه تولید برنامه «تی وی تاک

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی انتخابات فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال علی کریمی فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی کیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 کلاهبردارها هر روز روش‌های تازه‌ای برای بریدن گوش مردم به کار می‌گیرند و اینترنت و تلفن هوشمند این اوضاع را پیچیده تر کرده است. با شماری از کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید که اگرچه ابزارهایش سایبری است اما بر روی دوگانه ترس و طعم استوار است.

دیگر خبرها

  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟