Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:28:01 GMT

طرح آب رسانی به شرق کشور نهایی شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۰۹۳

رئیس جمهور: برای شرق کشور آب رسانی از طریق شیرین کردن آب دریا در استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان طراحی و طرح کلی آن نهایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  روحانی در مراسم بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی و آزاد راه غدیر با تبریک سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع) افزود: رقمی که امروز مسئول وزارت راه درباره آزادراه‌ها اعلام کرد نشان می‌دهد که تا پایان این دولت، ما هزار کیلومتر آزادراه افتتاح می‌کنیم که در طول هشت سال، این رقم هزار کیلومتر بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در زمان رژیم گذشته ۳۴۶ کیلومتر آزادراه ساخته شد و بعد از انقلاب تا آغاز دولت یازدهم (سال ۹۲) هزار و ۷۱۰ کیلومتر آزادراه ساخته شده است.
روحانی گفت: در این هشت سال با این شرایط سخت و جنگ اقتصادی، هزار کیلومتر آزادراه تحویل می‌دهیم و این افتخاری برای دولت، بخش خصوصی، طراحان و کارگران است.
رئیس جمهور افزود: ما سه تا چهار طرح مهم دیگر در آزادراه و راه آهن داریم. طرح راه آهن چابهار به زاهدان از طرح‌های مهم ماست و تلاش می‌کنیم همه پروژه‌ها در این دولت افتتاح شود.
وی اضافه کرد: دولت به زودی در منطقه شرق کشور طرح مهم آبرسانی را اعلام خواهد کرد بخش بزرگ آب از خلیج فارس و دریای عمان را به سیرجان منتقل کردیم و مرحله بعدی تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.
آقای روحانی ادامه داد: برای شرق کشور آبرسانی را از طریق شیرین کردن آب دریا ادامه خواهیم داد به جز استان‌های کرمان و یزد برای اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان هم طراحی می‌کنیم که این طرح‌ها نهایی شده و جلسات آن‌ها گذاشته شده است. انشاء الله شرق کشور حیات جدیدی پیدا می‌کند چنانکه غرب کشور در این دولت حیات جدیدی پیدا کرده است.
رئیس جمهور گفت: یکی از افتخارات این دولت، آب و راه خواهد بود. بقیه طرح‌ها را تا پایان دولت ادامه خواهیم داد تا مردم همواره به سربلندی ایران امیدوار باشند. برچسب ها: رئیس جمهوری ، روحانی ، آزادراه ، وزارت راه ، آزادراه غدیر ، آبرسانی ، بهره برداری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهوری روحانی آزادراه وزارت راه آزادراه غدیر آبرسانی بهره برداری کیلومتر آزادراه شرق کشور طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود،  آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و  آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد:در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.  

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی