Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:24:19 GMT

ولایت امام علی راه رسیدن به سعادت و عزت است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۱۰۷

ولایت امام علی راه رسیدن به سعادت و عزت است

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت پیروی از سیره حضرت علی(ع) تأکید کرد و گفت: ولایت امام علی(ع) راه رسیدن به سعادت و عزت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(7اسفند) در جمع طلاب مدرسه علمیه برادران ازنا با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، اظهار داشت: امام علی(ع) معیار و میزان حق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه ازنا حضرت علی(ع) را مظهر انسانی کامل عنوان کرد و افزود: امام علی(ع) بهترین الگوی عملی و رفتاری همگان به ویژه نسل نو است، باید سیره امام علی(ع) در جامعه تبیین شود.

 

وی ادامه داد: امیرالمؤمنین(ع) در راه ترويج و گسترش دين مبين اسلام و ارزش‌های الهی و توحيدی بسیار تلاش کرد و فداکاری ایشان در صدر اسلام در کنار هدایت‌ها و رهبری پیغمبر اسلام(ص) موجب شد که دین مقدس اسلام قوت بگیرد.

 

حجت الاسلام سپهوند راه رسیدن به سعادت و عزت و آسان‌ترین راه برای به دست آوردن آن را ولایت امیرالمؤمنین(ع) عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه امام علی(ع) خروجی مکتب پیامبر بزرگ اسلام بوده و از افتخارات امیر مؤمنان(ع) تربیت شدن در آن مکتب است، تصریح کرد: امام جمعه ازنا عنوان داشت: همه باید سعی کنند با تربیت شدن در مکتب الهی، دیگران را نیز به این سمت هدایت نمایند.

 

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: طلاب حوزه امام علی امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم

استان گلستان به سوگ شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری، استان گلستان یکپارچه سیاه پوش شده است. همچنین مساجد و بقاع متبرکه سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند.

دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق علیه السلام در حسینیه‌ها و تکایای شهرهای مختلف استان برای آن امام بزرگوار، مرثیه‌سرایی کردند و اشک ماتم ریختند.

همچنین همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم دسته‌روی عزاداری در مرکز استان و دیگر شهرهای گلستان با حضور خیل عظیم محبان اهل بیت عصمت و طهارت برپا شد.

بقعه متبرکه امامزادگان گلستان همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند و یکپارچه سیاه پوش شده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر