Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:36:01 GMT

افتتاح بیمارستان ۲۱۱ تختخوابی در جویبار

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۱۸۱

افتتاح بیمارستان ۲۱۱ تختخوابی در جویبار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۲۱۱ تختخوابی شهید فکوری جویبار، امروز در خجسته سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین علی علیه السلام و روز پدر، با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت بهره برداری شد.

این بیمارستان خصوصی در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع با زیربنای ۲۵ هزار مترمربع پس از گذشت ۱۱ سال در هفت طبقه بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان تخصصی از تجهیزات به روز شامل دستگاه‌های کامل تصویربرداری، آزمایشگاه، رادیولوژی پیشرفته، آنژیوگرافی، واحد جراحی قلب باز، میکروسکوپ مغز و اعصاب، واحد‌های سی سی یو و بخش اطفال اورژانس، اتاق عمل، داروخانه، زایشگاه، سالن کنفرانس، مطابق با استاندارد‌های روز پزشکی احداث تجهیز و راه اندازی شده است.

از ویژگی دیگر این بیمارستان این است که تمام تخت‌های بستری در اتاق‌های یک یا دو نفره بوده و اتاق‌های ویژه سالن انتظار برای همراه برخوردار است.
برای ساخت این بیمارستان ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط آقای فکوری از بخش خصوصی هزینه شده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت افتتاح بیمارستان علوم پزشکی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند