Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته اجرایی همایش "ایران جغرافیای مهربانی" در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این همایش، معرفی و تکریم خیران و فعالان نیکوکار، ترویج و تقویت فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی و تبیین جایگاه گروه‌های جهادی در مهرورزی و محرومیت زدایی است.

دکتر امین کوشکی افزود: در حاشیه آیین "ایران، جغرافیای مهربانی" به مناسب ایام ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، یک کتابخانه روستایی به همت گروه جهادی شهدا و با حمایت رادیو فرهنگ در یکی از روستاهای بخش روداب سبزوار تجهیز و راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در برنامه دیگر این همایش ۲ تیم پزشکی متخصص جهادی کشور در سبزوار مستقر شده‌اند که در حوزه دندانپزشکی و جراحی فک و صورت علاوه بر ویزیت رایگان خدمات درمانی را به اقشار کم درآمد ارائه می دهند.

دبیر کمیته اجرایی همایش "ایران، جغرافیای مهربانی" گفت: راه اندازی جهاد دانشگاهی در سبزوار، پیوستن دانشگاه حکیم سبزواری به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام و  نشست علمی موسسات خیریه مردم نهاد این شهرستان با مسوولان خیریه کشوری برخی از برنامه های این آیین ملی است.

سردار رستم قاسمی مشاور عالی و اقتصادی فرمانده کل سپاه پاسداران، منوچهر رزمجو  معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی کشور، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاون جهاد دانشگاهی کشور و مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان رضوی برخی از میهمانان ویژه ای هستند که در همایش ملی "ایران، جغرافیای مهربانی" به سبزوار سفر می کنند.

نخستین همایش ملی "ایران، جغرافیای مهربانی" در سبزوار بخشی از آئین بزرگ ملی "ایران، جغرافیای مهربانی است" که از این پس به پیشنهاد رادیو فرهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.  

برچسب‌ها سبزوار دندانپزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رادیو اقشار حاشیه موسسات نیکوکاری همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار دندانپزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار دندانپزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رادیو اقشار حاشیه موسسات نیکوکاری همایش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، در واقع در مملکتی زندگی می‌کنیم که هر کسی، تا جایی که از دستش بر می‌آید برای کمک دریغ نمی‌کند؛ یک نمونه زیبا که این روزها در فضای مجازی حسابی وایرال شده، همین تصویری است که مشاهده می‌کنید. بنر تحسین‌برانگیز یک نانوا بالای ورودی مغازه‌اش که روی آن نوشته: «هیچ‌کس نباید گرسنه بخوابد. اگر به هر دلیل پول همراه ندارید، یک عدد نان رایگان هدیه بگیرید.» دمتان گرم و کاسبی‌تان پر برکت آقای نانوا!

بیشتر بخوانید: ابتکار جالب نانوایی ها برای حذف صف های طولانی | عکس نظارت بر نمک نان ها جدی تر شد کد خبر 847587 برچسب‌ها نیکوکاری خبر مهم نان فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • جغرافیای اصفهان از منظر علم فلسفه جایگاه بی‌نظیری دارد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار