Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@13:42:11 GMT

کپی برداری تلگرام از مهمترین قابلیت واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۲۶۰

کپی برداری تلگرام از مهمترین قابلیت واتس‌اپ

پیام رسان تلگرام که اکنون هم قابلیت‌های زیادی دارد، بزودی صاحب قابلیت‌های جدیدی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در حالی که پیام رسان واتس‌اپ که متعلق به فیس بوک است، از زمان اعلام تغییر سیاست حریم خصوصی جدید، گرفتار جنجال شده است، تلگرام که یکی از محبوبترین اپلیکیشن‌های پیام رسان است، شاهد افزایش دانلود‌های جدید در پی کوچ کاربران واتس‌اپ به دلیل نگرانی‌های امنیتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن پیام رسان برای اندروید قابلیت‌های مفیدی عرضه می‌کند که احتمالا در آینده نزدیک به صورت عمومی عرضه می‌شوند.

بررسی تستینگ کاتالوگ نشان داده که نسخه تلگرام بتای وی ۷.۵، کد QR را برای پیوستن به گروه‌ها معرفی می‌کند و دعوت به گروه‌ها از طریق کد QR را برای کاربران امکان پذیر می‌کند. زمانی که یک کد QR را با کاربران تلگرام به اشتراک بگذارید، آن‌ها می‌توانند این کد را برای پیوستن به یک گروه یا کانال اسکن کنند. همچنین می‌توانید لینک‌های دعوت را پس از یک مدت زمان خاص یا پس از این که مدتی مورد استفاده قرار گرفتند، منقضی کنید. اگر جدیدترین نسخه بتای تلگرام را در گوشی داشته باشید، می‌تواند کاربران را با استفاده از کد QR دعوت کرده و لینک‌های دعوت را در قسمت تنظیمات گروه مدیریت کنید.

بر اساس گزارش اندروید سنترال، همچنین نسخه بتای تلگرام گزارش دهی محتوای گروه‌ها یا کانال‌ها به ناظران تلگرام را راحتتر می‌کند. علاوه بر اسپم، کاربران می‌توانند خشونت، موارد سوءاستفاده از کودکان، هرزنگاری یا موارد دیگر را گزارش دهند. امکان گزارش همزمان پیام‌های متعدد هم افزوده شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: واتس آپ تلگرام اپلیکیشن پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کاربران شبکه‌های اجتماعی با پرتکرار کردن هشتگ «شکایت از بی‌بی‌سی» خواستار اقدام نهادهای حقوقی و دیپلماتیک کشور، علیه شبکه جهانی بی‌بی‌سی هستند.   کاربران در پست‌هایشان از انتشار گزارش بی‌بی‌سی درباره پرونده فوت یک دختر جوان ایرانی بدون مستندات و منبع موثق انتقاد می‌کنند.           

دیگر خبرها

  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد