Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: افتتاح آزاد راه قزوین به چرمشهر ضمن افزایش ایمنی سفر به رونق اقتصادی استان و منطقه کمک موثری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در حاشیه افتتاح آزاد راه آبیک به چرمشهر اظهارداشت: خوشبختانه در روز مبارک میلاد خجسته امیر مومنان(ع) با تلاش مهندسان کشور عیدی بزرگی به مردم داده شد و گام ارزشمندی در ایمنی مسافرت های مردم برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کیفیت ساخت آزاد راه از استانداردهای بالایی برخوردار است و 10 کیلومتر سرعت تردد در آن افزایش یافته و با 130 کیلومتر در ساعت امکان عبور است.

جمالی پور یادآور شد: تسهیل در تردد مسیر قزوین به تهران و شمال و جنوب و شمالغرب و کاهش زمان سفر تا 90 دقیقه و کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندکی ها از دیگر مزایای این پروژه ملی است.

وی گفت: ویژگی دیگر این آزاد راه طراحی و اجرای کامل ان توسط متخصصان داخلی است و این کار ارزشمند توان فنی و مهندسی کارشناسان کشور را نشان می دهد.

استاندار قزوین اظهارداشت: افتتاح این مسیر ضمن احیای جاده ابریشم موجب رونق اقتصادی کشور و استان خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با افتتاح سایر پروژه های راه در استان از جمله جاده قزوین به الموت و تنکابن شاهد شکوفایی اقتصادی منطقه و ایمن سازی تردد مردم باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد