Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، «عبدالناصر همتی»، رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با جلسه با مجمع تشخیص پیرامون بررسی لوایح "پالرمو" و "سی اف تی" گفت: به همراه وزیر اقتصاد، وزیرامور خارجه، وزیر نفت و معاون حقوقی دولت در جلسه حضور یافتیم و حرف هایمان را مطرح کردیم و دلایل و ضرورت های تصویب این کنوانسیون را عنوان کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به نظر من تصویب این لوایح به نفع کشور است؛ مجمع تشخیص باید تصمیم بگیرد منتظر تصمیم مجمع می مانیم.

او ادامه داد: همه سوالات مجمع تشخیص را پاسخ دادیم، فضای مجمع را منفی ندیدم ان شاالله پس از دیدگاه هایی که ارائه و استدلال هایی که مطرح شد مجمع تصمیم خوبی بگیرد. این موضوع جزو ضرورت های بانکی بوده و تصمیم گیری برای آن خیلی هم دیر شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لوایح چهارگانه FATF همتی رییس بانک مرکزی مجمع تشخیص مجمع تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • پاسخ رهبری به تصمیم شمخانی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات به روایت آیت الله هاشمی /فیدل کاسترو شروع به حرف زدن که می کند، دیگر متوقف نمی شود
  • سلاجقه: بررسی وضعیت معدن «کامو» در اولین فرصت / وزیر صمت پای کار است +فیلم
  • امیر تتلو آزاد می‌شود؟/ وکیل مدافع تتلو : موکلم توبه کرده/ نوجوانان برای آزادی اش دعا می کنند
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره