Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی نتایج مسابقات برگزارشده لیگ NBA در تاریخ بیست و چهارم فوریه 2021.

در روز 24 فوریه 2021 از مسابقات فصل عادی لیگ NBA شاهد 9 دیدار بودیم که طی آنها فینکس سانز برابر شارلوت هورنتس شکست خورد و همچنین میامی هیت و گلدن استیت وریرز برابر حریفان به پیروزی رسیدند. نتیجه مهمترین مسابقات روز:

یوتا جز 114-89 لس آنجلس لیکرز / پیروزی آسان بهترین تیم لیگ برابر مدافع عنوان قهرمانی

آتلانتا هاکس 127-112 بوستون سلتیکس / زنگ خطر برای سبزها در شب رکوردشکنی گالیناری

طرفداری - گلدن استیت وریرز در خانه حریف، ایندیانا پیسرز را 111-107 شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شب سرد شوتزنی استفن کری و سایر بازیکنان تیم، دریماند گرین در دقایق پایانی بازی همه‌کار کرد تا وریرز به دومین پیروزی خارج از خانه پیاپی خود دست یابد. گرین در این دیدار، 12 امتیاز، 9 ریباند و 11 اسیست داشت و استف نیز 24 امتیاز، 8 ریباند و 8 اسیست به نام خود زد. فیلدگل او 7 از 21 بود و همچنین از 11 اقدام سه امتیازی تنها یک شوت را وارد سبد حریف کرد. هیوستون راکتس نهمین باخت متوالی خود را برابر کلیولند کاوالیرز تجربه کرد. جرت الن با 26 امتیاز و 18 ریباند برای کوز بهترین بازیکن این دیدار بود. میامی هیت با درخشش جیمی باتلر در کوارتر چهارم موفق شد برابر تورنتو رپترز به پیروزی خانگی 116-108 دست یابد. در چهارمین پیروزی پیاپی بازیکنان اریک اسپولسترا، جیمی باتلر 27 امتیاز کسب کرد که 14تای آن در کوارتر چهارم حاصل شد. او همچنین 8 ریباند و 10 اسیست هم داشت.

دریماند گرین و استفن کری در جدال با مالکولم براگدن

یک عملکرد فوق‌العاده دیگر از زک لوین پیروزی 133-126 شیکاگو بولز برابر مینسوتا تیمبرولوز را به همراه داشت. لوین که امسال برای اولین‌بار به‌عنوان آل استار انتخاب شده است در این دیدار 35 امتیاز داشت. همچنین زایان ویلیامسن که او نیز مثل لوین برای اولین‌بار آل استار شده است در پیروزی 128-118 نیواورلینز پلیکانز مقابل دیترویت پیستونز 32 امتیاز، 6 ریباند و 5 اسیست داشت. برندن اینگرم هم 27 امتیاز، 7 ریباند و 8 اسیست داشت. در یک دیدار جذاب، بارز بیتر سه امتیازی لو دورت باعث شد تا عملکرد خیره‌کننده و 42 امتیازی شی گیلجس الکساندر بی‌ثمر نماند و اوکلاهاما سیتی تاندر برابر سن انتونیو اسپرز 102-99 به پیروزی برسد. گیلجس الکساندر که در این دیدار بیشترین امتیاز دوران حرفه‌ای خود را کسب کرد از زمان کسب 42 امتیاز توسط راسل وستبروک در فصل 2019، اولین بازیکن او کی سی است که حداقل 40 امتیاز کسب می‌کند. اما دومین باخت فینکس سانز در 11 بازی اخیر این تیم، امروز برابر شارلوت هورنتس با نتیجه 124-121 رقم خورد. ملیک مانک با 29 امتیاز و لملو بال با 20 امتیاز و 8 اسیست تاثیر مهمی در این برد داشتند. برای سانز هم دوین بوکر با 33 امتیاز و کریس پال با 20 امتیاز و 10 اسیست نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند.

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند استقلال و مهدی قائدی به توافق رسیدند بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت گواردیولا: می دانید دلیل 19 برد پیاپی منچسترسیتی چیست؟ پول زیاد و خرید بازیکنان فوق العاده! یوونتوس تنها میهمان مغلوب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند

تیم‌های بسکتبال مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس در بازی دوم از سری پلی‌آف لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم مینه‌سوتا تیمبروولوز در دومین دیدار از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، موفق شد به دومین پیروزی مقابل فینیکس سانز دست پیدا کند. بازیکنان وولز در این بازی به خوبی از پس مهار ستاره‌های سانز مثل بردلی بیل، دوین بوکر، کوین دورنت و یوسف نورکیچ برآمدند.

دالاس موریکس با 32 امتیاز و 9 پاس لوکا دانچیچ و 23 امتیاز دیگر از کایری اروینگ با اختلاف 3 امتیاز از سد لس‌آنجلس کلیپرز گذشت. جیمز هاردن و پل جرج، هر کدام 22 امتیاز برای کلیپرز کسب کردند.

لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند

ایندیانا پیسرز نیز با 37 امتیاز و 11 ریباند پاسکال سیکام در میلواکی، موفق به غلبه بر میزبان خود شد. دیمین لیلرد در غیاب یانیس آنتتوکمپو 34 امتیاز برای میلواکی باکس به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز، چهارشنبه به شرح زیر است:

فینیکس 93 - مینه‌سوتا 105 (2 بر صفر به سود مینه‌سوتا)
ایندیانا 125 - میلواکی 108 (یک بر یک)
دالاس 96 - کلیپرز 93 (یک بر یک)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند