Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:37:19 GMT

محورهای مواصلاتی شمال کرمان باز است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۷۱۱

محورهای مواصلاتی شمال کرمان باز است

احسان عراقی زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به بارندگی‌ها اخیر در استان کرمان گفت: جاده‌های شمال استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او به وضعیت هواشناسی راه‌های شمال استان کرمان تا ساعت ۱۲ امروز پرداخت و گفت: هم اکنون بارش برف شدید در محور زرند راور (دشتخاک)، کوهبنان - زرند (گردنه پابدانا) شهرستان راور، شهربابک انار (امردوئیه)، کرمان سیرجان (خانه سرخ)کرمان شهداد (کمپ تونل) و بارش باران در محور‌های کرمان بافت (کفنوئیه)، رابر بافت (اسکر)، شهربابک - انار (جوزم)، رفسنجان سرچشمه (سرچشمه)، سیرجان شهربابک (زید آباد)، کرمان - راور (گردنه خراسانی)، باغین رفسنجان و همچنین پدیده مه گرفتگی در محور‌های، کرمان - راور (گردنه خراسانی) را شاهد هستیم که هوشیاری روسای ادارات برای اقدامات به موقع در تامین ایمنی جاده‌ها انتظار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی زاده به مسافرین توصیه کرد: مسافران زنجیر چرخ، غذا کافی و لباس گرم همراه داشته باشند و از تردد در نزدیک رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب کنند، زیرا بارندگی رگباری و موضعی سبب سیلاب می‌شود.

او تصریح کرد:مسافرین از تردد‌های غیر حضوری اجتناب کنند و قبل از مسافرت با شماره تلفن۱۴۱ قبل از سفر از آخرین وضعیت جاده‌ها اطلاع شوند.

عراقی زاده اظهار کرد:در حال حاضر ۴۵ تیم راهداری،۱۵ تیم تعمیراتی،۳۸۰ راهدار، ۳۶۰ دستگاه خودرو‌های سبک و سنگین و نیمه سنگین، لودر کامیون نمک پاش گریدر و تیغه‌های برف روب در ۲۷ گردنه برفگیر بطول ۹۷۰ کیلومتر در سراسر استان مستقر هستند.

او گفت:همه نیرو‌های راهداری تا عصر شنبه در آماده باش کامل به سر می برند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان