Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، آیین تجلیل از مهندسین نمونه و نخستین گردهمایی افسران فنی نیروی دریایی ارتش با حضور دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم امامت این نیرو در بندرعباس برگزار شد.

دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت مولود الموحدین امام علی (ع) و روز مهندس گفت: امروز در جمع مردان پرتلاشی هستم که آنچه را نیست می‌سازند و آنچه را که هست عملکردش را به بهترین نحو ارتقا می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این موضوع که روز مهندس برای نیروی دریایی راهبردی ارتش، بیشتر از هر جای دیگر مهم است،  افزود: همواره موفقیت در پیشرفت‌های فنی، توان رزمی و دیگر حوزه‌ها که نتایج مطلوب در نیروی دریایی ارتش به همراه داشت از ارتباط و هماهنگی‌های قوی با مجموعه مهندسی این نیرو بدست آمده است.

خانزادی با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است و ما بر پایه همین تجهیزات، ماموریت‌های محوله خود را انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: تجهیزات دریایی بسیار پیچیده و مبتنی بر فناوری‌های روز و مورد نیاز در آب‌های بین‌المللی و لازمه بهره‌برداری از زیرساخت‌های پیچیده است و این شاخصه، نیروی راهبردی دریایی را متمایز از سایر نیروها می‌سازد.

وی افزود: تنوع تجهیزات یعنی تنوع تخصص‌های موجود و این تخصص‌ها، بخشی در حوزه ناوبری، تکاوری و تفنگداران دریایی و غیره هستند که تحت مدار شناورهای سطحی، زیرسطحی، هوادریا، تجهیزات جنگ الکترونیک، موشکی و اپتیکی تمرکز دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: اینکه امروز نیروی دریایی ارتش با اقتدار در دریای سرخ حضور دارد و نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران را که توسط گروه‌های تروریستی نیابتی مورد تهدید قرار می‌گیرند را اسکورت کرده و به سلامت از مسیر تنگه باب‌المندب بسوی دریای سرخ عبور می‌دهد برای ما جای بسی شکر و عزتمندی است.

خانزادی با اشاره به اینکه اعزام ناوگروه‌های این نیرو باعث شده است تمام معادلات دشمن در دریا بهم بریزد، گفت: دشمنان می‌خواستند در مرحله اول بنادر را بروی ما ببندند و در مرحله دوم دریاها و مسیرهای دریایی را برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ما ناامن کننده که با حضور به موقع و قاطع نیروی دریایی ارتش، این دسیسه‌ها شکست خورد.

در پایان این مراسم از فرماندهان، مهندسین نمونه و مسوولانی که در به ثمر رسیدن پروژه‌های ساخت و ساز بومی اهتمام داشتند، قدردانی شد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حسین خانزادی بندرعباس جنگ الکترونیک موشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حسین خانزادی جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حسین خانزادی بندرعباس جنگ الکترونیک موشک اخبار کنکور فرمانده نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد | لحظه شلیک موشک بالستیک از ناو شهید مهدوی | فیلم و عکس
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان