Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به حضور ۳ داور همدانی در رقابت های بین المللی،گفت: همدان پرچم‌دار داوری در کشور است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس صوفی در بازدید از کلاس داوری فوتسال همدان اظهار داشت: حضور ۳ داور بین‌المللی بیژن و پیام حیدری و بهاره سیفی در همدان که در کشور بی‌نظیر بوده نشان از جایگاه برتر داوری همدان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان همدان پرچمدار داوری در کشور بوده و همواره در سیاست‌های خود توجه ویژه‌ای به بحث داوری در فوتبال و فوتسال داشته‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه رسیدن به سقف داوری در سطح کشور و بین‌المللی دور از دسترس نیست، گفت: داوران جوانی که در این دوره داوری شرکت کرده‌اند باید بدانند با تلاش به جایگاه برتر خواهند رسید.

صوفی خاطرنشان کرد: روزگاری بنده به پیام حیدری که در رده‌های پایه فوتبال سوت می‌زد گفتم با تلاش به بالاترین سطح داوری خواهی رسید پس تمام داوران باید تلاش خود را انجام دهند.

وی با اشاره اقتصاد ضعیف استان بیان کرد: استان ما مانند استان‌های تهران، کرمان، اصفهان و خوزستان پایه اقتصادی قوی ندارد که در تیم‌داری پشتوانه خوبی مانند کارخانه‌های مس، فولاد و ذوب آهن داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: اما در بحث پیشرفت داوری نیاز به این گونه مسائل پشتوانه مالی قدرتمند نیست و باید داوران ما تلاشش کنند.

وی افرود: استان ما این پتانسیل و توانمندی را دارد که در فدراسیون فوتبال صاحب کرسی باشد تا بتوانیم به خوبی از منافع خود دفاع کنیم.

گفتنی است؛ کلاس داوری ارتقا درجه ۳ به ۲ از روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه با حضور ۳۰ شرکت کننده به مدرسی هرمز مشفق در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیژن حیدری پیام حیدری عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان استان همدان بین المللی حضور ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی مسافر ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه"، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران جهت حضور در این سمینار دعوت کرد.

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر و مرتضی منصوریان 7 داوری هستند که در این سمینار حضور خواهند داشت.

لازم به توضیح است، سمینار ای اف سی از 24 تا 28 جون 2024 (4 تا 8 تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

در این سمینار همچنین کلاس‌های وی ای ار و آزمون اتاق وی ای ار نیز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به‌زودی داوران لیگ نخبگان نیز انتخاب خواهند شد و احتمالا دو داور از ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند