Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گروه مسلح ناشناس راکتی را به منزل یکی از نمایندگان پارلمان لبنان از حزب الله واقع در اطراف شهر الهرمل شلیک کردند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی لبنان ضمن اشاره به شلیک یک راکت به منزل ایهاب حماده، نماینده حزب‌الله لبنان در پارلمان این کشور واقع در محله التل در اطراف شهر الهرمل از سوی یک گروه مسلح ناشناس گزارش داد، همزمان با شلیک این راکت تیراندازی نیز انجام شد اما کشته و زخمی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش لبنان پس از این شلیک، خودروهای گشتی را در خیابان‌های شهر الهرمل مستقر و ایست‌های موقتی را در ورودی‌های شهر ایجاد کرد.

ایهاب حماده با اشاره به اینکه در پاسگاه پلیس شهر الهرمل طرح شکایت کرده، گفت: آنچه اتفاق افتاد نتیجه خلأ امنیتی است.

او افزود: لحظه شلیک همراه با خانواده‌ام در بیروت بودم.

کمتر از یک ماه قبل نیز جسد لقمان سلیم، فعال سیاسی لبنان در داخل یک خودروی اجاره‌ای واقع در مسیر فرعی در شهرک العدوسیه در جنوب لبنان کشف شد.

رهیف رمضان، دادستان دادگاه تجدیدنظر جنوب لبنان اعلام کرد: در جسد سلیم آثار شلیک چهار گلوله در سرش مشاهده شد و هیچ کارت شناسایی همراه جسد نبود.

در حالی که نیروهای امنیتی و قضایی لبنان تحقیقات خود را درباره این قتل آغاز کرده‌اند، واکنش‌های متفاوتی نسبت به ماجرای قتل سلیم در محافل داخلی لبنان شکل گفته و گروهی این ترور را عملیاتی "سفارشی" از سوی احزاب بانفوذ منطقه می‌دانند چرا که سلیم یکی از مهمترین مخالفان سیاست حزب‌الله بود و گروهی دیگر نیز هدف از این ترور را ایجاد آشوب داخلی برای ضربه زدن به مقاومت می‌دانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به تهران قدیم؛ تصویر کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی را ببینید!

۵۶ سال پیش مراسم عروسی وحیده طالقانی و هوشنگ مخلصی در منزل آیت‌الله برگزار شد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، وحیده طالقانی دختر آیت‌الله سید محمود طالقانی در سال ۱۳۴۷ با هوشنگ مخلصی ازدواج کرد. مخلصی از مدیران صنعتی در شهر اراک بود که در سال ۱۳۵۷ به عنوان اولین مدیر مرکز گسترش صنایع ایران بعد از انقلاب انتخاب شد.

وحیده طالقانی نیز نماینده تهران در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی بود. تصویر عروس در سال‌های اخیر به همراه تصویر کارت عروسی و عکسی از منزل آیت‌الله طالقانی واقع در خیابان تنکابن در سال ۱۳۵۷ تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • بمباران سنگین شهرک خیام+فیلم/ شلیک ۱۰ موشک از سوی حزب الله
  • حملات موشکی مقاومت لبنان به مواضع نظامی در اراضی اشغالی
  • سفر به تهران قدیم؛ تصویر کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی را ببینید!
  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌ های صهیونیست‌ نشین
  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان