Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با عادی انگاری مردم تعداد شهرهای زرد و آبی از نظر شیوع کرونا در استان کرمانشاه برابر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، ساده‌انگاری مردم نسبت به شیوع بیماری کرونا در استان و افزایش تعداد شهرهای با وضعیت زرد رنگ خطر جدی را در زمینه شروع موج چهارم کرونا در استان کرمانشاه به صدا در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اکنون تعداد شهرهای با وضعیت زرد و آبی برابر شده و این نگرانی برای افزایش تعداد شهرهای زرد در آینده افزایش یافته است.

اکنون هفت شهرستان پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آباد غرب، سرپل‌ذهاب و صحنه در وضعیت زرد و هفت شهرستان ثلاث‌باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر در وضعیت آبی قرار دارند.

واکسیناسیون کرونای کادر درمان بیمارستان رباط کریم آغاز شدجنوب فارس در وضعیت خطرناک کرونایی قرار گرفت/ نقشه بومی رنگ‌بندی شیوع در لارستانآمار مبتلایان به کرونا در گیلان کاهش یافت

از این رو ستاد استانی کرونا مصوبات 24 گانه‌ای را اعلام کرده که براساس آن با توجه به شرایط بیماری کووید 19 با استفاده از ظرفیت تمام ادارات متولی به ویژه اطلاع‌رسانی گسترده از طریق صدا و سیما از برگزاری مراسم پنج‌شنبه و جمعه آخر سال جلوگیری می‌شود. 

 مسدود کردن تمام درب‌های ورودی و خروجی، جلوگیری از ازدحام و تجمع جمعیت در تشییع جنازه میت و برگزاری مراسم سوگواری، حضور حداکثر 10 نفر از بستگان جهت خاکسپاری، اتخاذ تدابیر لازم جهت الزام همراهان متوفی به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله مصوبات ستاد در زمینه آرامستان‌ها است.

مصوبات ستاد در زمینه ادارات و سازمان‌ها نیز شامل الزام کردن ادارات شلوغ مانند دادگستری و پاسگاه های انتظامی به رعایت مواردی همچون فعالیت شعبات دادرسی مختلف به صورت یک روز در میان و در صورت امکان از طریق پیامک و به تعداد محدود مراجعین رجوع یا فراخوان شوند. 

 از ورود افراد بدون ماسک به داخل این اماکن جلوگیری شود و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست در ورودی و راهروها موجود باشد.

براساس این مصوبه گندزدایی دستگیره‌های در، نرده پله و میزهای کار باید روزانه انجام شود و عدم فراخوان عمومی جهت برخی امور اداری در بازه‌های زمانی کوتاه از قبیل اداره مالیات-شهرداری نیزاز این تأکیدات بوده است.

انتهای پیام/832/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا تعداد شهرهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید

به گزارش «تابناک»، معصومه نوروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که استان تا این تاریخ باید ۶۰۹ میلیمتر بارش دریافت می‌کرد اما ۱۳۷ میلیمتر کاهش بارش داریم.

وی ادامه داد: وضعیت کاهش بارش‌ها سبب شده تا این استان پس از گیلان دومین استان خشک کشور باشد و از آنجاکه بارش‌های موثر استان در حال پایان است این حجم از کاهش بارش در استان جبران نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری به وضعیت جوی استان برای روزهای آینده اشاره کرد و گفت: برای روز جمعه بارشی در استان پیش‌بینی نمی‌شود اما از روز شنبه تا چهارشنبه به تناوب بارش‌هایی در استان شکل می‌گیرد.

نوروزی افزود: بارش‌ها از روز شنبه تا دوشنبه به شکل ضعیف و رگباری است اما سامانه بارشی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تقویت و فراگیر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه الگوهای بهاری تغییرپذیری بالایی دارد، تصریح کرد: هر گونه رخداد تغییر اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: دما در صبح روز جمعه کاهش نسبی خواهد داشت اما دمای طول روز از ظهر جمعه تا سه‌شنبه افزایش محسوس دارد.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهرنگ، بلداجی و بن با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و بازفت با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه