Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@22:42:35 GMT

غیبت ادامه‌دار قایدی درتمرینات استقلال

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۲۳۷۶

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران بار دیگر از حضور در تمرین این تیم خودداری کرد. ناطقان: به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، تمرین امروز پنجشنبه آبی پوشان پایتخت با صحبت‌های محمود فکری و تبریک بابت روز مرد به بازیکنان و اعضای کادر فنی آغاز شد.

* در ابتدا بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز، بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به حفظ توپ در فضای کوچک پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* مرور تاکتیک‌های دفاعی و تهاجمی در فضای کوچک و زمین کامل بخش بعدی تمرین امروز بود که زیر نظر صمد مرفاوی اجرا شد.

* بازی فوتبال در نیمه زمین بین دو تیم سبز و نارنجی آیتم بعدی تمرین بود و در نهایت تمرین امروز با سرد کردن بدن‌ها به پایان رسید.

*مهدی قایدی و داریوش شجاعیان در تمرین امروز غایب بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، قایدی در حالی همچنان غایب تمرین این تیم محسوب می‌شود که احمد مددی مدیرعامل باشگاه از تلاش برای حل مشکل مربوط به قرارداد فصل جاری او و حضور این بازیکن در تمرینات خبر داده بود. منبع: مهر برچسب ها: غیب ادامه دار ، تمرینات استقلال ، قایدی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمرینات استقلال قایدی تمرین امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد. جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به ثمر رساندند.

امروز شاگردان جواد نکونام پس از پیروزی در این بازی خانگی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی تمرین کردند. بازیکنانی که در بازی با ذوب‌آهن اصفهان فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بودند پس از دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی محل تمرین را ترک کردند و سایر نفرات زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات کششی پرداختند.

بنا به تصمیم نکونام تمرین فردای استقلال تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی تمرینات آماده‌سازی‌ را برای بازی با فولاد خوزستان پیگیری کنند.

تیم فوتبال استقلال بیست‌وچهارم اردیبهشت در هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)