Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:02:04 GMT

مشکل ترکیدگی خط لوله تأمین آب ارومیه به سرعت حل شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۲۴۳۸

مشکل ترکیدگی خط لوله تأمین آب ارومیه به سرعت حل شود

گروه استان‌ها ــ درپی نشست زمین در حاشیه تصفیه خانه گلشهر ارومیه و ترکیدگی ایجاد شده در خط لوله آب به مخزن ولیعصر، چاه های بند و ایستگاه پمپاژ گلشهر، معاون استاندار آذربایجان غربی در جلسه مدیریت بحران شهرستان ارومیه بر ضرورت حل سریع مشکل تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ارومیه، آیدین رحمانی روز پنجشنبه هفتم اسفند ماه در جلسه مدیریت بحران شهرستان ارومیه که با حضور فرماندار ارومیه، مدیران کل راه و شهرسازی، مدیریت بحران، مدیران عامل آب منطقه ای و آب و فاضلاب آذربایجان غربی در محل تصفیه خانه گلشهر برگزار شد، با تاکید بر حساسیت مسئله آب اظهار داشت: با توجه به مشکل پیش آمده دستگاه‌های متولی باید در کمترین زمان ممکن نسبت به تثبیت شرایط و سپس حل موقتی مشکل اقدام کنند تا از حجم خسارت‌های احتمالی کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: در اولویت بعدی باید نسبت به اجرای کامل پدافند غیرعامل در این پروژه اقدام شود.

ترکیدگی لوله آب سبب فرونشست زمین در خیابان خرمشهر مشهد شد

وی بر بسیج کلیه امکانات لازم استانی و شهرستانی برای حل این مشکل تأکید کرد و گفت: مدیریت بحران باید هماهنگی‌های لازم را برای تامین امکانات لازم اعم از مصالح، ماشین آلات و نیروی انسانی لازم را به عمل آورد.

رحمانی ادامه داد: توجه به مبحث پدافند غیرعامل باید همواره مورد توجه دستگاه های اجرای باشد تا از بروز خسارت‌های اجتماعی پیشگیری شود.

انتهای پیام/7548/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان

 آرش آریانژاد گفت: نظر به هشدار‌های سطح نارنجی هواشناسی استان، مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روز‌های پیش‌رو، وقوع سیلاب و طغیان در رودخانه‌های محدوده کردستان بسیار محتمل می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان افزود: از اهالی روستاها، دامداران، باغداران و کشاورزان گرامی انتظار داریم از حضور در اراضی منتج به بستر رودخانه‌ها، مخازن و پایاب سد‌های استان امتناع کنند و در رعایت موارد ایمنی جدیت لازم را بکار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان و گردشگران نیز از تردد، توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌های بالادست و پائین دست منابع مذکور به طور جدی پرهیز نمایند تا از بروز هر گونه حوادث احتمالی بر اثر سیلاب جلوگیری بعمل آید.

لازم به ذکر است، تیم بحران و پدافندغیرعامل شرکت و اکیپ‌های گشت و بازرسی ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه استان بطور کامل و شبانه روز جهت مقابله با هرگونه بحران در حال آماده باش کامل می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی