Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:00:42 GMT

سرتیپ نصیرزاده با خانواده شهید بیک محمدی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۲۴۶۷

سرتیپ نصیرزاده با خانواده شهید بیک محمدی دیدار کرد

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز پنجشنبه در دیدار خانواده شهید خلبان بیرجند بیک محمدی (اینجا)ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و تبریک، تسلیت و آرزوی صبر، بردباری برای خانواده این شهید والامقام گفت: شما خانواده شهدا بر گردن همه ما حق دارید و ما همه مدیون خانواده شهدای بزرگوار هستیم و زبان ما قاصر از قدردانی شما خانواده شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملتمس دعای شما هستیم که فرزندان خودتان در نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی ارتش دعا بفرماید که پروازهای ایمنی داشته باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: شهدای دیگری از نیروی هوایی ارتش در مناطق عملیاتی وجود دارند که کشف و شناسایی نشده‌اند که با همت برادران عزیزمان در کمیته تفحص در دست اقدام است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام ۲۵ رجب مصادف با ۱۹ اسفند همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و در آستانه ولادت این شهید بزرگوار با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تهران برگزار خواهد شد.

وی در گفت وگوی تلفنی با سردار باقرزاده از تلاش‌های تمام عوامل گروه تفحص که در یک منطقه غیرقابل دسترسی، کار شناسایی و تفحص را انجام دادند قدردانی کرد و گفت: این بهترین عیدی در این روز فرخنده و بزرگ برای خانواده نیروی هوایی ارتش و خانواده معظم شهید بیک محمدی بود.

به گزارش ایرنا،  شهید خلبان بیرجند بیک محمدی ششم خرداد ۶۷ در ماموریت پشتیبانی سطحی از نیروهای زمینی و انهدام اهداف از پیش تعیین شده، بر فراز دریاچه ماهی مورد هدف موشک قرار گرفت و از آن تاریخ هیچ اطلاعی از وضعیت خلبان بیک محمدی به دست نیامد و به عنوان جاویدالاثر در لیست شهدای خلبان قرار گرفت تا اینکه پیکر مطهر این شهید  اخیرا در خاک عراق کشف و شناسایی شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عزیز نصیر زاده شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران ولادت حضرت علی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران ولادت حضرت علی اخبار کنکور نیروی هوایی ارتش بیک محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد