Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تاکید بر حضور جوانان در نماز جمعه گفت: نماز جمعه جایگاه مقدسی است که با حفظ وحدت، همدلی و به دور از تفرقه در راستای ارتقاء فرهنگی، توسعه فرهنگی و اقتصادی به دولت و ملت کمک می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در  مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهر سپیددشت جایگاه رفیع  نماز جمعه را به عنوان قلب فرهنگی شهر دانست و اظهار داشت: مردم شهر سپیددشت  و بخش پاپی دارای  خصوصیات نیک و پسندیده هستند و با تقدیم 350 شهید جهت دفاع از انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حاکی از روح ایمان و جوانمردی در میان مردم این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک ولادت امیر المومنین (ع) افزود: زهد، صبر و توکل آن چیزی است که باید از امیر المومنین (ع)  یاد بگیریم، پرچم کشور ایران به نام امیر المومنین (ع)، شهیدان و جانبازان با در دست داشتن این پرچم در مقابل دشمنان ایستادند. 

 نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: پرچم امیرالمومنین(ع ) امروز به دست گروه‌های جهادی و جوانان حزب الهی است، جوانانی که باید در نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی حضور داشته باشند، نماز جمعه مرکز و کانونی است که مردم با سلیقه‌های مختلف اجتماع می‌کنند و با اقامه نماز عالی‌ترین شیوه پرستش را به جا می‌آورند.

رزمایش بزرگ علوی در شیراز همزمان با میلاد امام علی(ع) به روایت تصویرسبک زندگی مؤمنانه پدر امام علی (ع)/ جایگاه و منزلت جناب ابوطالب در کلام اهل بیت(ع)سبک زندگی بانویی که حضرت محمد (ص) و امام علی (ع) در دامنش بزرگ شدند/ زنی که سرپرست رسول و مادر امام بود

وی با بیان اینکه مهمترین مسائل  جهان اسلام، استان، شهر و محله‌ها در نماز جمعه  بازگو می‌شود بیان کرد: نماز جمعه جایگاه مقدسی است که با حفظ وحدت، همدلی و به دور از تفرقه در راستای ارتقاء فرهنگی، توسعه فرهنگی و اقتصادی به دولت و ملت کمک می‌کند. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نماز جمعه بستری را فراهم می‌کند تا خدمتگزاران بتوانند بر کیفیت و کمیت خدمتشان بیفزایند گفت: حضور انبوه و متراکم مردم متدین، انقلابی و شهید پرور بخش پاپی و شهر سپیددشت در نماز جمعه همچون گذشته اسبابی را فراهم کند تا بر خدمت دولتمردان بیفزاید.

وی تصریح کرد: کلیه مسئولان و ائمه جمعه هیچ شانی  جز خدمت رسانی به مردم  ندارند و هرکسی خدماتش به مردم بیشتر باشد در نزد خداوند از شان و عزت  بیشتری برخوردار است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان تلاش می‌کنند با طرح‌ها، برنامه‌ها، پیگیری،کار انبوه و متراکم آینده خوبی برای استان رقم بزنند و رنج و رنگ عدم توسعه را  از استان بردارند و این امر نیازمند حمایت و همت مرد م در اقشار مختلف و مسئولان نظام است. 

وی اظهار داشت: ظرفیت‌هایی که منطقه سپیددشت دارد نشان دهنده این است که برای رسیدن به اهداف و آرمان‌ها باید تلاش خود را مضاعف کنیم، در گام دوم انقلاب باید کاستی‌های گام اول را جبران کنیم و این امر با کار مضاعف و همدلی میسر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  در ادامه مراسم در حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه حجت‌الاسلام لطف اله  ملک پور به‌ عنوان امام‌ جمعه جدید شهر سپیددشت منصوب شد پیش از این حجت‌الاسلام حافظی امام جمعه شهرسپید دشت بود. 

مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر سپیددشت با حضور  نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیر کل سازمان تبلیغات استان، فرماندار خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی و جمعی از روحانیون و  مسئولان شهر سپید دشت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه حجت الاسلام شهر سپیددشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه رفسنجان با تسلیت ایام شهادت امام صادق(علیه السلام) اظهار کرد: بنده ۱۵ آذر سال ۹۸ به عنوان امام جمعه رفسنجان معرفی شدم و بنا را بر این گذاشتم که سه سال بیشتر نمانم. لذا چند ماه قبل از پایان دوره سه‌ساله در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ استعفا دادم. بیشتر بخوانید؛ در شاهنامه از قول منیژه آمده است: «برهنه ندیده تنم آفتاب»

وی افزود: از طریق روال اداری استعفای خود را به کرمان دادم و کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد لذا در سمیناری که در تهران برگزار شده بود استعفایم را تقدیم آقای حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کردم. همان‌جا جلسه‌ای با هم داشتیم و امر کردند که تا آخر ۱۴۰۱ بمانید.

وی افزود: در پایان سال ۱۴۰۱ گفتند ۱۴۰۲ انتخابات مجلس است بمانید تا انتخابات برگزار شود و باز هم اطاعت کردیم. لذا در ابتدای امسال استعفای من مورد پذیرش قرار گرفت.

امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که بنده به جز دو دولت بنی‌صدر و مرحوم شهید رجایی با همه دولت‌ها کار کردم، ادامه داد: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کرم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.

عسکری توضیح داد: دلیل استعفای خود را نوشته‌ام و این است که پاسخ عملی مثبتی به اندیشه متعالی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر جوان‌گرایی و واگذاری مسئولیت‌ها به جوان‌ترها است.

وی گفت: من سال ۱۳۶۴ از طرف امام راحل(ره) امام جمعه کوهبنان شدم و تاکنون ۳۹ سال امام جمعه بودم. هم در جهاد سازندگی و در آموزش و پرورش کار کرده‌ام. مردم چه گناهی کردند فردی که ۴۰ سال کار کرده را تحمل کنند؟ گفتیم جوانی سرحال بیاید. یکی از مخاطبان حرف آقا خودمان هستیم.

عسکری ادامه داد: قرار بود قضیه محرمانه بماند و امروز آقای محی‌الدینی در مهریز از مردم این شهر خداحافظی و هفته آینده در رفسنجان معارفه شوند اما قضیه لو رفت. پس از اصرار و پافشاری مردم بنده پذیرفتم در خدمت شما باشم. از لطف و صمیمیت و بنده نوازی مردم رفسنجان تشکر می‌کنم.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، گفت: شهید استاد مطهری شخصیت اسلام‌شناس و معتقد و ملتزم به آموزه‌های دینی بود. شهید مطهری دارای روحیه انقلابی و عمل به وظیفه بود. تکلیف‌مدار، زمان شناس، اولویت‌شناس و شبهه‌شناس بود.

وی تصریح کرد: معلمان و اساتید آنچه برای دانش آموز و دانشجو سوال و شبهه است بشناسند و با برهان و دلیل برای آنها رفع شبهه کنند نه خدای ناکرده القای شبهه انجام دهند.

عسکری به جنبش دانشجویان آمریکا نیز پرداخت و گفت: جنبش دانشجویان آمریکایی علیه نسل‌کشی اسرائیل در فلسطین چهره زشت و کریه مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر را برملا کرد که با چه وضعیت بدی با استاد تمام دانشگاه و دانشجو برخورد می‌شود و تا امروز ۱۷۰۰ نفر دانشجو دستگیر شده است. اینها حرف هنجارشکنانه‌ای هم نزدند و خواستار پایان ظلم آمریکا و اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین هستند.

امام جمعه رفسنجان گفت: دامنه رسوایی آمریکا و اسرائیل هر روز گسترش می‌یابد. امیدوارم نفرت و خشم جهانی علیه آمریکا و اسرائیل به نابودی این قدرت‌های ظالم منتهی شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229406 برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور

دیگر خبرها

  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد