Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:31:24 GMT

۱۲ زندانی جرائم غیرعمد اردکان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۲۸۰۱

۱۲ زندانی جرائم غیرعمد اردکان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، محمدرضا حداد اظهار داشت: یکی از شاخصه های ارزشمند دین مبین اسلام، تأکید بر احسان به همنوع و انفاق اموال در امور خیر است که توسط امامان معصوم در آموزه های دینی ما و روایات ائمه معصومین (ع) به آن سفارش شده است.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت های خیرین و افراد ذی نفوذ می توان زمینه آزادسازی زندانیان را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداد، گسترش فرهنگ صلح و سازش را از توصیه های شرعی، قانونی و اخلاقی دانست و افزود: شورای حل احتلاف زندان اردکان توانسته است با استفاده از الگوی صلح و سازش، نقش مهم و بسزایی را در راستای زندان زدایی و آزاد سازی زندانیان داشته باشد.

وی یادآور شد: در این اقدام خداپسندانه خیرین شهرستان های میبد، اردکان، متولیان کنگره بزرگداشت شهدای اردکان مشارکت داشتند.

کد خبر 5156183

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمدرضا حداد ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر کرونای انگلیسی مشهد زلزله بارش برف سی سخت شهرستان کرج اردبیل شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان

امیر طهماسبی گفت: با فرهنگ‌سازی لازم و جلب مشارکت پرسنل کادر و وظیفه جمعی یگان حفاظت زندان‌های تابعه استان در ماه مبارک رمضان پیرامون کمک به جشن‌های گلریزان در مرکز استان و شهرستان و همچنین مشارکت در پویش سهم من ۴۰، برابر اعلام یگان‌های تابعه، بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک توسط این نیرو‌ها جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون چندین نوبت برنامه‌های جمع‌آوری و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش‌های سهم من ۴۰، نذر رهایی بسیج و همچنین جشن گلریزان در استان فارس برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد