Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:00:15 GMT

سرمربی بسکتبال مهرام: یک قدم تا قهرمانی فاصله داریم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۲۸۶۲

سرمربی بسکتبال مهرام: یک قدم تا قهرمانی فاصله داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال بانوان مهرام موفق شد با برتری مقابل پالایش نفت آبادان به مرحله فینال راه پیدا کند.


نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی مهرام بعد از این بازی و راهیابی تیمش به فینال، عنوان کرد: مسابقه خوبی بود. سعی کردیم مسابقه را مدیریت کنیم، هدفمان هم این بود که هیجان زده بازی نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرکزمان در این دیدار روی دفاع و دریافت گل های کمتر بود.

وی افزود: از عملکرد شاگردانم راضی هستم، همه بازیکنان در این بازی جنگیدند. در این دیدار با ۶ نفر از بازیکنان با تجربه‌مان کار کردیم. معتقدم که می‌توانیم بهتر از این باشیم و توانایی ما حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از بازی امروز است.

بیک‌لیک‌لی در مورد هدف تیم مهرام در لیگ بسکتبال زنان گفت: تمرکزمان از روز اول قهرمانی در لیگ بود‌ و سعی کردیم مرحله به مرحله جلو برویم. الان نزدیک هستیم و یک قدم تا قهرمانی فاصله داریم. در این دو هفته متمرکزتر برنامه ریزی می‌کنیم تا به هدف خود برسیم. امیدوارم با قهرمانی خستگی از تن بازیکنان ما بیرون برود.

تینا عیسائیان بازیکن مهرام بعد از این بازی اظهار داشت: همه بازیکنان مهرام بسیار خوب بازی کردند. ما راهی فینال شدیم که باید با گروه بهمن رقابت کنیم‌. گروه بهمن تیم خوبی است اما ما آماده‌ایم که قهرمان لیگ برتر شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی مهرام بسکتبال بانوان مهرام لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، حالا که امباپه هفتمین قهرمانی لیگ یک دوران حرفه‌ای خود را برده (6 تای آنها به‌عنوان بازیکن PSG، پس از قهرمانی با موناکو در سال 2017)، سه تاریخ (البته سومی بسته به اتفاقات دو تاریخ دیگر دارد) سرنوشت‌ساز را قبل از پوشیدن پیراهن رئال مادرید پیش رو دارد.

اینکه چگونه امباپه در تاریخ پاری سن ژرمن به یاد خواهد ماند، به این تاریخ‌ها بستگی دارد. اگرچه او برای همیشه برای هواداران تیم پاریسی یک اسطوره خواهد بود، اما اینکه او بتواند ماموریت نیمه تمامش یعنی قهرمانی با پی اس جی در لیگ قهرمانان را به سرانجام برساند، می‌تواند نام او را ماندگارتر کند. عنوانی که در فرانسه فقط مارسی در 1993 کسب کرده و پاریس در سال 2020 به آن نزدیک شد ولی فینال را به بایرن باخت. 

امباپه 14 عنوان قهرمانی با پیراهن پاری سن ژرمن و یک جام جهانی و یک لیگ ملت‌ها با فرانسه به دست آورده است.

 سه تاریخی که سرنوشت امباپه را تعیین می‌کنند، اول و هفتم ژوئن (12 و 18 اردیبهشت) دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند و فینال احتمالی اول ژوئن (12 خرداد) خواهد بود. پاریس اگر از سد دورتموند بگذرد، در ومبلی فینال را برابر برنده بازی بایرن-رئال برگزار خواهد کرد و رویای امباپه وداع با پاریس با جام قهرمانی چمیونزلیگ است. به آن خواهد رسید؟

دیگر خبرها

  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳