Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@16:04:17 GMT

«قاتل» دیوید فینچر کلید می‌خورد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۳۰۴۳

«قاتل» دیوید فینچر کلید می‌خورد

«دیوید فینچر» در جدیدترین پروژه خود قصد دارد یک فیلم نوآر با عنوان «قاتل» و بازی «مایکل فاسبندر» را مقابل دوربین ببرد.

به گزارش ایمنا، «فینچر» که از سال ۲۰۰۷ ساخت این پروژه سینمایی را در سر دارد سرانجام امسال این فیلم را بر اساس یک داستان مصور فرانسوی خواهد ساخت و «مایکل فاسبندر» بازیگر نامزد اسکار نیز نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر قرار بود «برد پیت» که در فیلم «هفت» با «فینچر» همکاری کرده بود در فیلم «قاتل» نقش‌آفرینی کند اما با گذشت زمان تغییراتی در این پروژه ایجاد شد و کمپانی نتفلیکس نیز حق نمایش فیلم «قاتل» را که در اختیار پارامونت بود خریداری کرد.

«اندرو کوین واکر» که به عنوان فیلمنامه‌نویس در فیلم‌های «هفت»، «بازی» و «باشگاه مشت‌زنی» با «فینچر» همکاری داشته نگارش فیملنامه «قاتل» را نیز بر عهده دارد و قرار است فیلمبرداری این فیلم در سال جاری میلادی آغاز شود.

«منک» جدیدترین ساخته «دیوید فینچر» است که یکی از شانس‌های جوایز سینمایی امسال محسوب می‌شود و در شش شاخه از جوایز گلدن گلوب از جمله بهترین فیلم و کارگردانی نامزد کسب جایزه است.

«اتاق وحشت»، «زودیاک»، «سرگذشت غریب بنجامین باتن»، «شبکه اجتماعی»، «دختری با خالکوبی اژدها» و «دختر گم‌شده» از جمله دیگر فیلم‌های بلند ساخته‌شده توسط «دیوید فینچر» هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 477493

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دیوید فینچر سینما فیلم سینمایی سینمای جهان هالیوود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دیوید فینچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) از تاریخ سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام نمایند.

برای دریافت دفترچه سوالات مورد نظر از اینجا دانلود کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • (عکس) استایل جدید و غیرمنتظره دیوید بکام
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی