Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مشترک ارتش ارمنستان، به دلیل درخواست برای استعفای نخست وزیر این کشور، از کار برکنار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان، امروز پنجشنبه دستور برکناری رئیس ستاد مشترک این کشور را صادر کرد.

دلیل این برکناری، درخواست برای استعفای پاشینیان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اونیک گاسپاریان» رئیس ستاد کل ارتش ارمنستان خواستار استعفای نخست‌وزیر و کابینه شده بود.

این مقام نظامی ارمنستان در بیانیه‌ای نوشت: «نیروهای مسلح ارمنستان وظایف خود را با افتخار انجام داده و شانه به شانه مردم با دشمن مبارزه کردند. مدیریت غیرموثر مقامات مسئول و اشتباهات جدی آن‌ها در سیاست خارجی این کشور را در آستانه فروپاشی قرار داد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «با توجه به اوضاع پیش آمده، نیروهای مسلح ارمنستان استعفای نخست‌وزیر و دولت را خواستار هستند و هشدار می‌دهند از به‌کار بردن زور در برابر مردمی که فرزندانشان در حفظ میهن و آرتساخ کشته شدند، خودداری شود. ارتش همواره در کنار مردم است، همانطور که مردم همواره در کنار ارتش بوده‌اند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» دقایقی پس از انتشار این بیانیه، نخست‌وزیر ارمنستان، گاسپاریان را از سمت خود برکنار کرده است.

این در حالی است که شبکه الجزیره گزارش داد: نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در جمع هواداران خود در ایروان حاضر شده است.

از سوی دیگر مخالفان نخست وزیر ارمنستان اعلام کردند: این آخرین فرصت برای نخست وزیر است که قدرت را به طور مسالمت آمیز واگذار کند و کشور را از جنگ داخلی مصون نگه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی نیکول پاشینیان ارمنستان نخست وزیر ارمنستان رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی