Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس روز پنجشنبه در مراسم آغاز به‌کار دستگاه سی تی اسکن و مخزن ذخیره اکسیژن مایع بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت افزود: به دلیل برخی مشکلات فنی، نصب این تجهیزات با تاخیر انجام شد اما کیفیت دستگاه نصب شده بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه در موج اول شیوع کرونا میزان ابتلا و فوت در گلستان بالا بود افزود: با همراهی مردم و کادر درمان موج‌های دوم و سوم شیوع کووید ۱۹ را با کاهش آمار ابتلا و فوتی پشت سر گذاشتیم که همکاری همه نهادها از جمله سپاه و بسیج، دهیاران و شهرداران در ارائه خدمات پیشگیرانه قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس همچنین با اشاره به فشارهای حداکثری آمریکا و استکبار جهانی علیه ملت ایران در چند سال گذشته، گفت: در برابر این فشار حداکثری مقاومت حداکثری شکل گرفت و ایران اسلامی هزینه‌های پیدا و پنهانی را در این زمینه پرداخت کرد.

وی افزود: ۵.۵ سال از ۷.۵ سال گذشته را دولت در تحریم گذرانده و صادرات ۱۵۰ میلیارد دلاری سال ۹۰ به ۳۰ میلیارد دلار در سال جاری کاهش یافته و پول نفت در بودجه به کمتر از ۱۰ درصد رسید اما دستاوردهای بسیار ارزشمندی در بخش های گوناگون رقم خورد.

حق شناس اضافه کرد: تعداد تخت‌های بیمارستانی کشور در سال ۵۷ حدود ۵۰ هزار تخت بوده که این رقم در سال ۹۲ به ۹۸ هزار تخت رسیده و از سال ۹۲ تا به امروز ۴۰ هزار تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه شده است.

وی تصریح کرد: گلستان از معدود استان‌های کشور است که در تمام شهرستان‌های آن یا بیمارستان وجود دارد و یا در حال ساخت است و هم اکنون هزار تخت بیمارستانی در این استان درحال ساخت داریم.

استاندار گلستان یادآور شد: در اسفند سال گذشته با مشکل شدید ماسک و مواد ضدعفونی کننده رو به رو بودیم اما در حال حاضر نه تنها در تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده استان هیچ مشکلی وجود ندارد بلکه این مواد بهداشتی را به سایر استان‌ها ارسال می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، مهرماه امسال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک دستگاه سی‌تی‌اسکن خریداری شده به ارزش ۲۳۰ هزار یورو را برای بهره‌مندی ۸۰ هزار نفر جمعیت مینودشت به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) این شهرستان واگذار کرد.

برچسب‌ها گنبدکاووس تجهیزات پزشکی مینودشت گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس تجهیزات پزشکی مینودشت گنبدکاووس تجهیزات پزشکی مینودشت گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور هزار تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن