Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدزاده گفت: فعالیت های متعددی در آلمان جهت آشنایی با سیره زندگی ائمه اطهار علیه السلام و به ویژه امام علی علیه السلام صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی اکبر محمدزاده رئیس مرکز بین المللی توسعه علم، فرهنگ و عقلانیت و مبلغ اسلامی در شهر آخن آلمان در گفت و گو با تهران پرس با بیان اینکه فعالیت های متعددی در آلمان جهت آشنایی با سیره زندگی ائمه اطهار علیه السلام و به ویژه امام علی علیه السلام صورت گرفته است، گفت: فعالیت های متعددی در جهت آشنایی جوانان اروپایی امام علی علیه السلام انجام داده ایم تا از این طریق ساده زیستی و خدمات این امام اول شیعیان برای اسلام را ترویج دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی افزود: امام علی علیه السلام نمونه بارز انسان کامل بودند که در عمر شریفشان خدمات زیادی را برای اسلام انجام دادند و محوری ترین نقش آفرینی در جهت پیروزی های جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر را ایفا نمودند.    حجت الاسلام محمدزاده افزود: امام علی علیه السلام با اینکه می توانستند بهترین دنیا را از نظر مادی برای خود مهیا کنند اما خودشان را وقف اسلام کردند و اینک الگوی عمل مسلمانان و شیعیان جهان هستند و حتی اهل سنت هم نسبت به خدمات ایشان برای اسلام احترام قائلند.‌     مبلغ اسلامی در شهر آخن آلمان خاطر نشان کرد: هنر را باید در اختیار ترویج اسلام در جهان قرار داد چرا که هنر ابزار موثر و ماندگاری است و می تواند باعث ترویج اسلام در دورترین نقاط جهان شود و زندگی امام علی علیه السلام به دلیل جذابیت ویژه می تواند در ماندگار کردن اسلام در سطح بین المللی نقش پررنگی داشته باشد.    حجت الاسلام محمد زاده  گفت: شهر آخن آلمان به جهت موقعیت استراتژیک، علمی و دانشگاهی که دارد فرصت مناسبی را جهت تبلیغ برای مبلغان عرصه بین الملل فراهم کرده است.   وی با بیان این که حوزه علمیه در عرصه تربیت مبلغ بین الملل در جایگاه مناسبی قرار ندارد، اظهار داشت: مبلغان صرفا در جهت مباحث نظری تخصص دارند و با عرصه تبلیغ بین الملل آشنایی کاملی ندارند، بنابراین ما نیازمند تاسیس یک دانشگاه در این عرصه هستیم و باید بیش از پیش در مسیر ترویج اسلام در جهان قدم برداریم.    انتهای پیام؛

منبع: دانا

کلیدواژه: امام علی علیه السلام ترویج اسلام حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود

اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403، از ساعت 10 صبح، عزاداران مکتب جعفری به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام برای بیست‌و‌چهارمین سال برگزاری تجمع در میدان صادقیه، جمع شده و به اقامه عزا می‌پردازند.

در این مراسم که با قرائت قرآن توسط استاد هادی موحد امین و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی همراه خواهد بود، مادحین حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی علی پورکاوه و کربلایی محمدحسین حدادیان، در عزای این امام همام مداحی خواهند کرد.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام،  فعالیت ده‌ها موکب مردمی، حضور دستجات عزاداری از مساجد و هیئت‌های شمال‌غرب تهران در این اجتماع از موارد دیگر این رویداد مذهبی مهم در پایتخت خواهد بود.

در راستای اجرای این اجتماع، محدودیت‌های ترافیکی نیز از طریق پلیس راهور اعمال خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟