Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:28:05 GMT

۲۶۸ عملیات نجات توسط آتش نشانی در کرمان انجام شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۳۲۲۴

۲۶۸ عملیات نجات توسط آتش نشانی در کرمان انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا میرزایی افزود: از مجموع ۱۴۱ مورد حریق که در بهمن‌ماه در شهر کرمان اتفاق افتاد، ۵۳ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۳۰ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۶ مورد مربوط به منازل مسکونی، هشت مورد مربوط به مراکز تجاری، یک مورد مربوط به مراکز دولتی ،۱۸ مورد مربوط به جنگل و درختان و سه مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مجموع ۱۲۷ مورد عملیات امداد و نجات در مدت‌زمان یادشده، ۱۸ مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک، ۱۳ مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، ۳۳ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۳ مورد امداد آسانسور, ۱۶ مورد امداد تصادفات خودرویی، چهار مورد امداد و نجات از کوه و بلندی، ۱۶ مورد بازدید امدادی و مابقی مربوط به سایر موارد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: در عملیات‌های انجام‌شده در بهمن‌ماه، ۱۰۲ نفر از شهروندان نجات یافتند و ۵۱ نفر نیز در حوادثی از قبیل تصادف و سقوط از بلندی، مجروح شدند.

میرزایی بیان کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در بهمن‌ماه به ۱۷۵ نفر از کارکنان اداره‌ها و ارگان‌های دولتی، آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی ارائه کردند و در این مدت همچنین ۱۱۰ مورد مشاوره و ۴۰ مورد بازدید ایمنی بنا به درخواست شهروندان ارائه شد.

کد خبر 5156220

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان آتش نشانی امداد رسانی ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر زلزله کرونای انگلیسی مشهد بارش برف شهرکرد اردبیل شهرستان کرج سی سخت مورد مربوط آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند

به گزارش قدس خراسان، محمد همتی اظهار کرد: اعضای این خانواده به دنبال وزش توفان شدید در زیر آوار گرفتار شده بودند که با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، و اعزام تیم‌های امداد و نجات آتش نشانی به محل،‌ از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار  با اشاره به اعزام ۲ تیم نجات از ایستگاه های ۲ و چهار آتش نشانی به محل حادثه، افزود:‌ در جریان این عملیات یک زن و مرد و کودک ۲ ساله آنان به سلامت از زیر آوار خارج شده و تحویل نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شدند.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • انتقال آثار تاریخی با ارزش از موزه ملی به کرمان
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده