Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی قمیان سخنگوی قرارگاه شهید سلیمانی در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: این طرح از اول آذر ماه ۱۳۹۹ کلید خورد و در حال حاضر تقریبا رو به اتمام است و در بسیاری از پایگاه‌های استان به پایان رسیده است.

سخنگوی قرارگاه شهید سلیمانی تصریح کرد: در حوزه استان اصفهان که شامل شهر اصفهان، کاشان و آران‌و‌بیدگل است از تعداد ۱ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۸۵۰ خانوار طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، ۱ میلیون و ۷۲ هزار و ۴۰۸ و در شهر اصفهان از ۱ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۷۸ خانوار، ۱ میلیون و ۳۶ هزار و ۴۰۸ خانواده بازدید شده اند که جمعیت این آمار در سطح استان شامل ۳ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۹۵ نفر و در شهر اصفهان ۳ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۵۹۵ نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: آمار مبتلایان در این مجموعه در سطح استان ۴۳ هزار و ۵۱۸ نفر و در سطح شهر ۴۳ هزار و ۳۲۳ نفر می‌باشد؛ تا کنون در سطح استان ۷۱ درصد جمعیت و در سطح شهر ۷۴ درصد مورد غربالگری قرار گرفتند که این درصد در سطح خانوار در استان ۶۶ درصد و در شهر ۷۱ درصد می‌باشد.

قمیان در خصوص اهدای بسته‌های معیشتی-بهداشتی توضیح داد: تعداد بسته‌های بهداشتی تحویلی در سطح استان ۱۷۷هزار و ۹۲۷ و در سطح شهر ۱۳۲ هزار و ۹۲۷ بسته می‌باشد؛ بسته‌های معیشتی تحویلی در سطح استان شامل ۱۱۱ هزار و ۹۸۵ بسته و در سطح شهر ۱۰۵ هزار و ۴۸۵ عدد است و سایر بسته‌های معیشتی نیز در استان اصفهان به تعداد ۷۵ هزار و ۳۱ مورد و در شهر ۷۴ هزار و ۵۷۱ عدد است.

سخنگوی قرارگاه شهید سلیمانی تصریح کرد: در سطح نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در استان از ۵۹ هزار و ۸۷ صنف و در شهر اصفهان از ۵۷ هزار و ۷۴۷ صنف بازدید صورت گرفت و در بحث توصیه و ارشاد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان به ۴۳۱ هزار و ۳۹۲ نفر و در شهر به ۴۲۷ هزار و ۷۲۲ نفر سر زده شد و این فعالیت‌ها از این به بعد هم ادامه خواهد داشت.

او گفت: مرحله اول طرح قرارگاه شهید سلیمانی و طرح سلامت محله توسط سپاه پاسداران انجام شد و در مرحله دوم معاونت بهداشت و درمان، بیمارانی که توسط سپاه شناسایی شده اند را رصد و بررسی می‌کنند و این مرحله از ماموریت تقریبا به بهداشت و درمان واگذار شد، ولی در مرحله شناسایی و غربالگری نزدیک به ۹۰ درصد مسؤولیت بدست سپاه و بسیج و با کمک خانه‌های بهداشت بود.

او افزود: در حال حاضر طرح غربالگری رو به پایان است و افراد کمی برای غربالگری مراجعه می‌کنند و افراد شناسایی شده به چرخه درمان معرفی شدند.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غربالگری کرونا طرح شهید سلیمانی توزیع بسته معیشتی قرارگاه شهید سلیمانی سطح استان سطح شهر شهر اصفهان ۱ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر

پژوهش محققان بریتانیایی نشان می‌دهد که تولیدکنندگان معروف جهان مانند ام‌اندامز (M&Ms)، اریو (Oreo) و کیندر سورپرایز (Kinder Surprise) با ترفندهای غیراخلاقی، بسته‌بندی‌ها را به‌گونه‌ای طراحی‌ می‌کنند که کودکان را به هوس برای خوردن شیرینی و غذاهای ناسالم بیندازند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، طبق یک گزارش، شرکت‌های مواد غذایی از رنگ‌های روشن جذاب و شخصیت‌های کارتونی در تلاشی «غیراخلاقی» استفاده می‌کنند تا بچه‌ها را به سمت خواستن شیرینی‌ها و خوراکی‌های ناسالم سوق دهند. گروهی از کارشناسان تغذیه ۲۶۲ محصول غذایی شیرین فروخته شده در بریتانیا را با بسته‌بندی‌های خاص کودکان مورد بررسی قرار دهند که توسط ۱۰ شرکت بزرگ مواد غذایی ساخته شده بود.

این کمپین تحقیقاتی تولیدکنندگان مواد غذایی را متهم کرده است که به‌عمد از بسته‌بندی‌هایی استفاده می‌کنند که برای «تسخیر ذهن‌های کودکان» طراحی شده است تا مواد غذایی ناسالم بیشتری را بفروشند.

تحقیق گروهی از متخصصان مواد غذایی دانشگاه کوئین مری لندن نشان داد که:

۷۸ درصد این محصولات به دلیل محتوای چربی، نمک یا قند ناسالم تلقی شدند. ۶۷ درصد از افرادی که عکس یک شخصیت کارتونی را روی جلد خود داشتند، ناسالم بودند. ۸۰ درصد محصولات از رنگ‌های روشن و همچنین الگوهای سرگرم‌کننده و نوشته‌ها برای جلب توجه کودکان استفاده می‌کنند.

در این پژوهش مشخص شد که پاستیل‌های رنسام (Randoms)، کیندر سورپرایز (Kinder Surprise)، ام‌اندامز (M&Ms) همگی جزو خوراکی‌های ناسالمی دسته‌بندی می‌شوند که با وجود داشتن جلدهای رنگارنگ و جذاب برای کودکان، دارای شکر و چربی نامناسب برای کودکان هستند.

نتایج تحقیق نیز نشان داد که همه ۵۸ محصول جذاب مختص کودکان که توسط برند موندلیز، مالک برندهای Cadbury، Oreo، Milka و Dairylea، تولید شده است، ناسالم بودند.

در ماه فوریه، وس استریتینگ، مقام ناظر بر فعالیت وزیر بهداشت بریتانیا، ابراز نگرانی کرد که «به عنوان شهروند ما به‌شدت تحت تأثیر بازاریابی [غذایی] هستیم که دائماً به ما عرضه می‌شود و اکنون یک مورد فوریت برای اعمال محدودیت‌های جدید در بسته‌بندی مواد غذایی وجود دارد.»

پیش از این نیز سازمان دیده‌بان مردمی موسوم به «Public Eye» اعلام کرده است شیر خشک و غلات مخصوص نوزادان با نام‌های تجاری Cerelac و Nido که توسط شرکت سوئیسی نستله (Nestlé) برای کشورهای فقیر آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین تولید می‌شود، دستورالعمل‌های ضدچاقی سازمان جهانی بهداشت (WHO) در اروپا را نادیده گرفته است.

کد خبر 749925

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی