Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محمّد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، درگذشت ابوالشهید غلامحسن سلیمانی، پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی

معاون محترم طرح ،برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح 

سلام علیکم؛
دریافت خبر درگذشت جانکاه ابوالشهید مرحوم حاج غلامحسن سلیمانی والد گرانقدر جنابعالی–که در زمره پیشکسوتان جهاد و شهادت و سرداران مخلص و نقش آفرین در سنگرهای مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوید–موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد، خدوم، انقلابی و ولایت مدار چون شهید سردار سلیمانی و نیز آن برادر عزیز که در تراز الگوهای مورد نیاز نسل امروز جامعه برای مجاهدت و فداکاری در راه عزت، اقتدار ،پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی می درخشید، ذخیره‌ی اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت جانکاه را به بیت شریف و بازماندگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همنشینی با امیر المومنین علی (ع) و فرزند شهیدش سردار عزیز  و  برای جنابعالی و سایر داغدیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

سرلشکر محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

کد خبر 5156204 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سرلشکر باقری پیام تسلیت نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ لایحه بودجه محمد باقر قالیباف هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی آژانس بین المللی انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها محمدجواد ظریف انتخابات 1400 مقام معظم رهبری ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت

ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران دارفانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق، ایرج کاهیرده ملی پوش سابق کشتی ایران پس از سال ها درد ناشی از بیماری در سن ۸۱ سالگی در گذشت. مراسم تشییع وی امروز (سه شنبه) برگزار ‌و پیکر او در قطعه ورزشکاران بهشت آباد اهواز به خاک سپرده می شود.

مرحوم کاهیرده مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران و ریاست هیات کشتی خوستان را نیز در کارنامه دارد.

درگذشت ایرج کاهیرده را به جامعه کشتی ایران و نیز خانواده این مرحوم تسلیت می‌گوییم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد