Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@10:32:58 GMT

فردا لیگ برتری ها حریفان حذفی خود را می شناسند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۳۳۵۷

عصر امروز و با پایان دور سوم رقابت های حذفی کاپ، از چهره سی و دو باشگاهی که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی حضور خواهند داشت رونمائی شد

به گزارش طرفداری، داماش تهران به عنوان تنها باشگاه لیگ سه ای در کنار شش باشگاه لیگ دوییِ مس نوین کرمان، شهرداری ماهشهر، پاس همدان، آوالان کامیاران، شاهین بندر عامری، ویستا توربین تهران و همچنین شهرداری بردسکن که به عنوان نماینده خراسان رضوی مجوز ورود به رقابت ها را کسب کرده است، هشت باشگاهی هستند که از همین حالا می توانند به عنوان شگفتی سازان رقابت ها به شمار بروند

و اما هوادار تهران، مس کرمان، خوشه طلایی ساوه، خیبر خرم آباد، قشقایی شیراز، استقلال ملاثانی، پارس جنوبی جم و ملوان انزلی هشت باشگاه لیگ یکی حاضر در مرحله بعدی رقابت ها هستند که کنار هشت باشگاه ذکر شده و شانزده مجموعه لیگ برتری،سی و دو باشگاه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را تشکیل می دهند

اسامی باشگاه های لیگ برتری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران(یادواره آزادسازی خرمشهر)به شرح زیر است:
پرسپولیس تهران، استقلال تهران، سایپا تهران، پیکان تهران، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، تراکتور تبریز، ماشین سازی تبریز، فولاد خوزستان، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، گل گهر سیرجان، مس رفسنجان، نساجی مازندران، آلومینیوم اراک و شهر خودرو مشهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فردا (جمعه ۱۳۹۹/۱۲/۰۸) از ساعت ۱۳:۳۰ در سازمان لیگ فوتبال ایران آغاز می شود که احتمالا و بنا بر اطلاع رسانی قبلی به صورت زنده در خلال برنامه فوتبال یک از شبکه ورزش برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود

با اعلام مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

به گزارش ایرنا، سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

نتایج کامل قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

تراکتور تبریز - مس‌ رفسنجان

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی

برنده دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد و در مقابل برنده دیدارهای تراکتور تبریز و مس‌ رفسنجان مقابل چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن