Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ اکبر بهنام جو در بیست ویکمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی که ظهر امروز در مقر سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰۰هزار بسته بهداشتی در هفته گذشته بین خانواده‌ها توسط عوامل قرارگاه شهید سلیمانی در سطح استان اردبیل توزیع گردید.

وی افزود: ۶۹۰ بسته حمایتی و معیشتی بین خانواده‌هایی که تست کرونای یکی اعضای آن‌ها مثبت بوده یا از لحاظ وضعیتی اقتصادی مناسبی نداشته‌اند، نیز توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با بیان اینکه ۶هزار و ۳۰۷ نفر در طرح غربالگری تست و آزمایش آن‌ها مثبت شده است، ادامه داد: این افراد در خانه‌های خود قرنطینه شده و از سوی عوامل بسیج پایگاه‌های مقاومت و مراکز شبکه بهداشت بصورت تلفنی و حضوری حمایت و کنترل می‌شوند.

وی تصریح کرد: طبق تصمیم قرارگاه شهید سلیمانی اعزام تیم بررسی به استان‌های موفق در دستور کار قرار گرفته که استان‌های کرمانشاه و زنجان در کنترل ویروس کرونا موفق عمل کرده‌اند و در بررسی‌ها مشخص شده که بیش از ۹۰درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی را به خوبی عمل می‌کنند و مردم ما هم باید از این استان‌ها الگو برداری کنند.

بهنام جو ادامه داد: استان اردبیل از جهت کمک‌های مومنانه و کنترل حمایتی و طرح شهید سلیمانی بهتر از سایر استان‌ها عمل کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه در هفته‌های اخیر تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها افزایش یافته، گفت: در شهرستان‌های خلخال، پارس آباد و مشکین شهر وضعیت کمی تغییر کرده و رعایت پروتکل بهداشتی تا حدودی کاهش یافته است که باید در این شهرها مردم بیشتر به فکر سلامتی خود و اطرافیانشان باشند.

استاندار اردبیل تنها راه مقابله با این ویروس را رعایت پروتکل بهداشتی دانست و از مردم خواست هر چقدر می‌توانند از ماسک سه لایه استفاده کرده و فواصل اجتماعی را رعایت کنند تا در آستانه عید نوروز حلاوت این همکاریها و وحدت برای خانواده‌ها تلخ نشود.

بهنام‌جو همچنین از مسافران نوروزی و اعضای خانواده‌هایی که در سایر استان‌ها مشغول هستند و برای عید نوروز قصد بازگشت به آغوش خانواده خود را دارند خواست قبل از ورود به استان حتما تست و آزمایش کرونا را در اولویت خود قرار دهند تا خدایی ناکرده خانواده‌های خود را به این ویروس مبتلا نکنند.

گفتنی است، در این نشست فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و چند تن از اعضای حاضر در جلسه پیشنهاد و راهکارهای خود را ارائه کردند.

انتهای/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر بهنام جو سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل استاندار اردبیل استانداری اردبیل شهید سلیمانی خانواده ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس

فلسطینی‌ها قرار بود بعد از دیدن خون عزیزان خود به ترک غزه فکر کنند. آب و برق و گاز و غذا هم قطع شد و خانه‌هایشان ویران شد اما نرفتند.

رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی دیگر نمی‌داند برای پیش‌برد اهدافش چه کند.

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان