Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:16:06 GMT

اساسنامه منازل مسکونی مهر در پردیس ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۳۴۶۳

اساسنامه منازل مسکونی مهر در پردیس ابلاغ شد

شرکت عمران شهر جدید پردیس با هدف کاهش پرونده‌های قضایی در شهرهای جدید اساسنامه منازل مسکونی مهر را ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس، پس از برگزاری جلسات متعدد و پیرو پیگیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و دادستان شهرستان پردیس از تاریخ ۶ اسفندماه ۹۹، اساسنامه منازل مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به تمام مدیران بلوک‌های فازهای ۱۱، ۹ قدیم، ۵ و ۹ جدید، ۸، ۵ و ۳ ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دلایل افزایش قیمت مسکن مهر پردیس چه بود؟

این اساسنامه بر اساس قانون تملک آپارتمان‌ها تهیه و در مورد کلیت ساختمان از جمله اداره آن و نحوه حل و اختلاف ساکنین، مالکین و اعضای هیات مدیره از طریق داوری تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف شده است.

با اعلام مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، با ابلاغ این اساسنامه بسیاری از اختلافات به حداقل خواهد رسید و شاهد کم شدن تشکیل پرونده‌های حقوقی مربوط به ساکنین مساکن مهر در محاکم قضایی خواهیم بود.

وی افزود: این اتفاق برای اولین بار در شهرهای جدید در شهر جدید پردیس افتاده است و با این اساسنامه امیدواریم ساکنان بتوانند در فضایی قانونمند، زندگی خوب و راحتی داشته باشند.

در این ابلاغیه به تمام مدیران بلوک‌های مسکن‌های مهر، آمده است: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در خصوص تدوین اساسنامه مساکن مهر، به پیوست تصویر اساسنامه ساختمان بلوک‌هایی مساکن مهر فازهای ۱۱، ۹ قدیم، ۵ و ۹ جدید، ۸، ۵ و ۳ در ۷۸ ماده وفق قانون تملک آپارتمان‌ها و آیین نامه اجرایی آن تدوین و تایید شده از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، دادستان شهرستان عمومی و انقلاب و ریاست دادگستری شهرستان پردیس و شرکت عمران پردیس جهت اطلاع و اقدام وفق مواد اساسنامه تدوینی ارسال می‌شود.

در این ابلاغیه تاکید شده است: اداره ساختمان و مرجع حل و فصل تمام اختلافات میان مالکان، ساکنان و اعضای هیات مدیره در خصوص امورات مربوط به ساختمان طبق اساسنامه ارسالی رسیدگی شود و در صورت عدم اقدام وفق اساسنامه تدوین شده، تمام مسئولیت‌های جزایی و مدنی ساختمان به عهده مدیر بلوک و اعضای هیات مدیره است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شرکت عمران پردیس استان تهران قیمت مسکن مسکن مهر شهر جدید پردیس شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری

منازل شهروندان و معابر سطح شهر زاهدان در پی بارش های بهاری موجب جاری شدن  سیلاب و ابگرفتگی شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی