Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز یک واکسیناسیون کووید ۱۹ به دنبال آغاز واکسیناسیون کادر درمان برای سالمندان و جانبازان و کارکنان آسایشگاه‌ها در روز پدر و سال روز ولادت مولای متقیان علی (ع) ساعتی پیش با حضور وزیر بهداشت در آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز شد.

سعید نمکی روز پنجشنبه در آسایشگاه کهریزک تهران گفت: امروز اولین دوره واکسیناسیون سالمندان در آسایشگاه کهریزک آغاز شد و امیدواریم تا دو روز آینده واکسیناسیون کرونا در این مجموعه پایان پیدا کند و بعد سهمیه واکسن سالمندان در شهرهای دیگر توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت بیان کرد: واکسیناسیون کرونا برای سالمندان هیچ هزینه‌ای ندارد.

ظرف هفته پیش رو با ادامه واکسیناسیون خط مقدم درمان و سالمندان و جانبازان مقیم آسایشگاه‌ها، تا قبل از نیمه اسفند ماه واکسیناسیون مرحله اول ۱۱۰ هزار نفر از افراد گروه هدف فاز یک انجام شده که تنها ۲ دهم درصد کل جمعیت هدفی است که تا پایان برنامه واکسیناسیون باید واکسینه شوند. همچنین واکسیناسیون دوز دوم دریافت کنندگان واکسن کرونا نیز ۱۲ اسفند طبق برنامه زمان بندی و سه هفته بعد از دریافت دوز اول انجام خواهد شد.

تلاش بر این است با محموله‌های بعدی واکسن که ظرف روزهای آتی به تدریج وارد کشور خواهد شد تا قبل از سال جدید، واکسیناسیون در گروه‌های هدف فاز یک انجام شود و با شروع سال جدید واکسیناسیون گروه‌های هدف فاز ۲ را به ترتیب اولویت مندرج در سند ملی واکسن کرونا شاهد خواهیم بود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان

چند راهکار ساده برای درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان ذکر شده است که آنها را می‌توان در منزل انجام داد. یکی از این راهکارها بستن پهلوها با پارچه مناسب برای گرم نگه داشتن موضع کلیه‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور