Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:19:10 GMT

مدیرعامل پاس: جدایی پاشازاده از تیم غیراخلاقی بود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۱۸۰

مدیرعامل پاس: جدایی پاشازاده از تیم غیراخلاقی بود

به گزارش ایرنا، امیر عظیمی روز پنجشنبه در جمع اعضای تیم پاس اظهار داشت: ۳۰ درصد از قرارداد پاشازاده پرداخت شده، در شرایطی که این درصد برای سایر اعضای تیم حتی بازیکنان کمتر بود و انتظار این رفتار غیرحرفه‌ای از وی را نداشتیم.

وی بیان کرد: پاشازاده برای رفتن دنبال بهانه بود و اگر شفاف خواسته‌ خود مبنی بر حضور در لیگ برتر را مطرح می‌کرد، رضایت می‌دادیم اما این رفتار نادرست او در واقع خیانت به مجموعه پاس، بازیکنان و هواداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی خاطرنشان کرد: اکنون نیز هیچ گونه مشکلی در تیم پاس وجود ندارد و علاوه بر تقویت امکانات مورد نیاز تیم، درصد مالی و حتی پاداش‌های تشویقی بابت برد را منظور کرده‌ایم.

وی گفت: مسوولیت تیم را نیز به "قاسم سیانکی" مربی تیم سپرده‌ایم و انتظار ما حضور قدرتمند در بازی این هفته مقابل اترک بجنورد است.

مدیرعامل پاس تاکید کرد: هیچ گونه نگرانی در وضعیت حمایتی تیم وجود ندارد و همه با قوت، متحد و یکدل در کسب نتایج لازم تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز دراین باره گفت: حمایت همه جانبه از تیم پاس داریم و اعضای تیم نگران نباشند.

"حمید سیفی" افزود: از اعضای تیم انتظار داریم به تعهد خود پایبند باشند چرا که عکس این مهم دور از رفتار جوانمردی است.

وی همچنین از اختصاص پاداش ویژه برای بردهای پاس خبر داد.

تیم پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

مهدی پاشازاده که سرمربی تیم فوتبال پاس همدان را برعهده داشت، هفته گذشته در اعتراض به آنچه کمبود امکانات و مشکلات مالی خواند، از این تیم جدا شد.

پاشازاده پس از این جدایی، با عقد قراردادی سرمربیگری تیم ماشین سازی تبریز را برعهده گرفت. 

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز همدان مهدی پاشازاده پاس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز همدان فوتبال ماشین سازی تبریز همدان مهدی پاشازاده پاس همدان اخبار کنکور اعضای تیم تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟

همشهری آنلاین: تیم آلگری در بازی برگشت نیمه‌نهایی، با گل دیرهنگام میلیک ۲ بر یک شکست خورد و به لطف پیروزی در بازی رفت، در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد. این تیم لیگ را به اینتر باخته و هواداران هم از عملکردش چندان دل خوشی ندارند. باشگاه، به‌صورت رسمی از مربی خود حمایت می‌کند و حتی قبل از همین بازی هم دوباره از آلگری حمایت کرد اما همه‌ و طبیعتا خود آلگری هم می‌دانند که کار تمام شده. حتی گفته می‌شود که کار با تیاگو موتا هم تمام‌شده و بازیکن سابق اینتر، قرار است در انتهای فصل، جایگزین آلگری شود.

همه اینها یعنی اینکه آلگری تنها یک فرصت دارد که دست‌کم جایگاه خود را در بین هواداران ترمیم کند و با خاطری خوب از تورین برود. شیوه جدایی آلگری، مسئله‌ای است که حتی در باشگاه هم به آن فکر می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که باشگاه می‌خواهد پس از پایان فصل، با آلگری بنشیند و درباره شیوه جدایی و کارهای اداری آن صحبت کند. آلگری پیش از بازی برگشت با لاتزیو، در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده‌اش در یووه گفته بود که این باشگاه است که باید در این‌باره تصمیم بگیرد. جدایی آلگری، علاوه بر هواداران ناراضی، احتمالا بهترین خبر برای فدریکو کیه‌زا خواهد بود چون لا گازت دلو اسپرت گزارش داده که درصورت ماندن آلگری، این بازیکن تورین را ترک خواهد کرد.

کد خبر 847093 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا ویژه ورزشی تیم یوونتوس مربیان فوتبال جهان

دیگر خبرها

  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری